Sevgilim sesli konuşamadığımız için bana ayrılık mesajı attı. Sizce bahane mi bu?

Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz. Ben hem çalışıyorum, hem okuyorum. Bunun için telefonla pek fazla sesli konuşamıyoruz. O kendisi de biliyor bunu. Yalnız yazışıyoruz. Bu sabah bana "ayrılalım" mesajı attı. nedeni olarak onu hiç saydığımı, sevseydim sesli aramayla konuşmaya zaman bulurdum diye söyledi. Ben nasıl yoğun çalıştığımı ona söyledim. Ama dinlemedi beni. Sizce bahane mi bu?
Sevgilim sesli konuşamadığımız için bana ayrılık mesajı attı. Sizce bahane mi bu?
Cevapla