Eşim boşanmak istediğim için içip dağıtıp sürekli ağlıyor?

Evliliğimiz süresince ilk 4 ay hariç bana hiç sevildiğimi hissettirmedi. Çok istediğim halde çocuğumuzu aldırdı. Evliliğimizi kağıt üstünde devam eden bir evliliğe evriltti ve birbirimizi aldatıp göz yumduk. Aynı evde bir tabak yemeği çok gördü, tüm bunlar olurken hayatıma bana gerçekten çok değer veren bir kadın girdi ben de eşimin yaptıklarına son noktayı koyarak boşanmak için dilekçe yazdırdım ve işleme koyacağımı söyledim ancak olgunlukla karşılamak yerine sanki beni çok seviyormuş gibi günlerdir sürekli ağlıyor içip sızmış arkadaşının evinde. Derdi ne bu kadının neden yapıyor bunları?

Eşim boşanmak istediğim için içip dağıtıp sürekli ağlıyor?
Cevapla