Hoşlandığım erkeğe açıldım ve tepkisi nasıl oldu?

Hoşlandığım birisi vardı aslında ben böyle bir şey yapamazdım asla ama bir erkek arkadaşım çocuğa gidip resmen isim vermeden her şeyi anlatmış o sormuş kim olduğunu söylememiş. Ben bu çocuğun benden hoşlandığını düşündüm hep ve ona şöyle anlattım:
Dün yaşandı bu olay akşam dershaneye geldiğini gördüm selamlaştık bende tam çıkıyordum sonra dayanamadım biraz üzerine düşündüm ben oda o sırada kütüphanede ders çalışıyordu. Arkadaşım dışarı çağırdı çocuğu ve diyalog böyle gelişti;;
Merhaba dedim
Merhaba dedi
Nasılsın dedim iyiyim falan dedi
Bende dedim direkt arkadaşım emre sana birşeyler söylemiş diye
Oda evet dedi sonra dedim ben sadece sevgilin var mı diye sorsun istemiştim ama o her şeyi anlatmış dedim oda evet dedi utanmış görünüyordu bende dedim öyle işte o benim hiç bekliyormuydun dedim asla sen olduğunu düşünmezdim dedi sonra gülerek bilmiyorum dedi bende böyle bor şeyi ilk defa yapıyorum bu arada falan dedim sonra baktım suratına öyle dedim gidiyorum ben o zaman sana iyi çalışmalar sonra konuşuruz dedim tamam dedi görüşürüz dedi ve gitti.
Yazar mı sizce? Dershanede aynı sınıftayız hep yüz yüze bakıyoruz ne yapıcam ben hiç bilmiyorum eğer yazmazsa. Bu arada kime anlatsam o çocuk çirkin falan dedi ben ona fazlaymışım herkes şaşırıyor duyunca zaten sizce çocuk ne düşünüyor bu konuda
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk benim eski sevgilimin marmarada okuduğunu falan da biliyor sizce beni nasıl görüyordur utangaç birisi biraz ama nazik ve konuşkan ayriyeten beni güzel bulduğuna eminim sadece neden bilmiyorum dedi onu düşünüyorum ve yazması gerekir mi
Hoşlandığım erkeğe açıldım ve tepkisi nasıl oldu?
Cevapla