Hoşlandığım kişiye açıldım net bir cevap vermedi nasıl davranmalıyım hakkımda ne düşünmüştür?

ortak arkadaşlarımızla görüştüğüm biriydi aşırı samimi değiliz beni yakından tanımıyor. Yüzyüzeyken açıldım ve sadece içimde kalmasını istemediğim için söylediğimi söyledim İyiki söyledin doğru olanı yaptın içinde kalmamış oldu rahatlamışsındır dedi bir süre sessiz yürüdük daha fazla sessizlik olmasın diye karışık karışık bir şeyler anlatıp durdum. Açılırken de baya rahat ve özgüvenliydim sonrasında da hareketlerim bence sempatik ve komikti hatta bi ara utandığı için yüzüme bakamadığından utandın mı diye dalga geçtim şakayla karışık güldü o da. Ya diyecek bir şey bulamadı ya da ben çok fazla konuştuğum için bir şey demeye fırsat bulamadı.
Ama o günden sonra kaçamak bakışlar atmaya başladı aynı bölümdeyiz sürekli beraber olacağız nasıl davransam bilemedim. Mesafe mi koymalıyım yoksa rahat bir şekilde davranmam daha mı etkili olur
Açılırkenki tavrım onu etkilemiş midir ilgisini çekmeye başlamışım gibi geliyor
Hoşlandığım kişiye açıldım net bir cevap vermedi nasıl davranmalıyım hakkımda ne düşünmüştür?
Cevapla