Hoşlandığım kişiye hoşlandığımı belli ettim ama hala bir cevap vermedi direk açılmalımıyım?

İlk defa dediğimde sevgilisinden daha yeni ayrılmıştı ve başka bir kız açılacaktı eski sevgilisi bizim okulda değildi o yüzden onu birisi ile görmüyordum ama açılan kızı ya kabul ederse onu birisi ile görmeye katlanabileceğimi düşünmediğimden gittim duygularımı belli ettim ama direk söylemedim bir kaç olay daha oldu ve artık 2 ay geçti 2. kez gidip direk söylemelimiyim?
Hoşlandığım kişiye hoşlandığımı belli ettim ama hala bir cevap vermedi direk açılmalımıyım?
Cevapla