Uzaktan hoşlandığını düşündüğüm biri bana tam yaklaşmıyor, benim tavırlarımdan mı yoksa gerçekten hoşlanmadı mı?

Bir kere sohbetimiz olan yeni tanıştığım birinini benden hoşlandığını hissettim ama sonra araya mesafe koydum ve soğuk davrandım. Sonra 2 ay sonra başka bir kıza teklif ettiğini öğrendim bir şekilde kahve teklifi. Ama ondan sonra da karşılaşınca (hastane ortamında) hala onun ilgisini konuşma çabasını hissediyordum. Fakat yine soğuk durdum biraz. Olabilir mi böyle bir şey yani birinden hoşlanınca ondan bir şey gelmeyeceğini anladıysan bir süre sonra gidip başka birine teklif. eder misin (o kızın sevglisi vardı) o reddederse de hala eski kişiyle ilgilenir misin?

Uzaktan hoşlandığını düşündüğüm biri bana tam yaklaşmıyor, benim tavırlarımdan mı yoksa gerçekten hoşlanmadı mı?
Cevapla