Dışlandığım için benden soğur mu yani hoşlandığı duygusu gider mi?

Şımdı ben bu sene üniversiteye geçtim ve benden biri hoşlanıyor ama siniftaki kizlarda beni pek sevmiyor hatta dışladıkları için pek arkadaşım yok ve bende o kişiden hoşlanıyorum ve yalnızım diye o kizlar beni istemiyor diye ben bunla uğraşamam başka kiz bulurum diye o da benden nefret eder mi ya da hoşlanması gider mi ya gerçekten çok korkuyorum böyle bi soru sormicaktım ama moralım bozuldu bi size sormak istedim lütfen düzgün cevaplar verin sorum saçma gelse de kendimi bu yüzden kötü hissediyorum erkekler özellikle cevap verirse çok seviniriim..
Dışlandığım için benden soğur mu yani hoşlandığı duygusu gider mi?
Cevapla