Sevgilim benden soğu muş mu yoksa ben mi böyle hissediyorum?

Merhaba arkadaşlar sevgilimle gerçekten mutlu bir ilişkimiz onun dükkanın yanında ona ait bir çantacı dükkanı var orada ben çalışıyorum kendisi beni oraya iş almak istedi var fakat bazı sorunlarım var eskiden saat kaç olursa olsun benimle buluşmak isterdi her gün işlerini halledip işini erken bitirip hemen gelip benimle görüşürdu neredeyse her gün buluşuyorduk hatta ailem laf ediyordu fakat bu son günlerde hele ki bu son iki ayda artık çok buluşmamaya başladık her zaman bugün çok geç oldu ya da bugün çok müşteri var çıkamıyorum yarın buluşalım diyip beni erteliyor daha sonra hemen bir kavga ettiğimizde seninle Uğraşamam tavırlarına falan giriyor sizce ben mi onu sıkıyorum yoksa benden soğu muş mu ailesiyle falan da tanıştım kardeşiyle annesiyle babasıyla herkesle tanıştırdı beni?
Sevgilim benden soğu muş mu yoksa ben mi böyle hissediyorum?
Cevapla