Hoşlandığım erkeğe açıldım. Açıldıktan sonra karşılaşma şansımız oldu. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar şu şekilde. Biz aynı yerde çalışıyorduk. O bana yakın davranıyordu ama bu sadece bana Özel değildi. Genel öyle samimi bir yapısı var. Ben zamanla -tabii illaki dış görünüş de etkilidir- fikirlerinden insanlara cevap verme şeklinden kısacası kişiliğinden hoşlandım ve kafa yapımızın uyabileceğini düşünerek ona yazdım. Bu arada yazma kısmı onun işten istifa etme gününe denk geliyor. Vedalaştık. Onun hislerinden emin olmadığım için mesaj yoluyla yazmayı da daha mantıklı bulduğumdan işten geldikten sonra yazdım. Şaşırdığını, ve ne diyeceğini bilmediğini söyledi. Ben de bir şey demesine gerek olmadığını sadece bilmesini istediğim için yazdığımı söyledim. Daha sonra işte "bana böyle güzel duygular beslediğin için teşekkür ederim" dedi. Kendine çok iyi bak iyi geceler diyerek sohbeti bitirdi ve beni rehberine kaydetti. İki hafta sonra tamamen rastgele bir şekilde yeni işinin olduğu kafeye gitmişim haberim yok. Arkadaşımla konuşurken bir anda kapıdan girdi. İlk karşılaşmamız bu şekilde oldu. Asla göz göze gelmedik. O bana baktığında ben ona bakamadım. Ben ona baktığımda o bana bakmadı. Çünkü çok heyecanlıydım. Birine ilk açılmamdı. Önümdeki boş tepsiyi almaya asla gelmedi sağımda solumda olan masalara gitti asla benim masama uğramadı. Heyecanım geçince yanımdan geçerken bir anda göz teması kurdum ve ilk başta ne diyeceğimi bilemedim. Biraz bakıştıktan sonra tepsiyi uzatarak 'şunu vereyim, kolay gelsin' dedim gülümseyerek. Once şaşırdı hissettim daha sonra gülümseyerek teşekkür etti. Ve yanımda durarak ismimle hitap ederek-ki bence bu kısım onemli- nasılsın dedi. Ben de iyiyim sen nasılsın dedim ve diyaloğumuz bitti. İkimizde gülümseyerek konuştuk. Sonra biz kalktık falan çıkışta yine birbirimize kaçak bakışlar attık. Bana attığı mesaja göre red yediğimi düşünüyorum açıkçası ama beni tanıyıp red yemiş olsam önüme bakarım fakat beni tanıyıp sevme ihtimali olduğunu düşündüğüm için hala bir şansım olduğunu düşünüyorum. Bundan sonraki adım ne olmalı ondan mı beklemeliyim yoksa karşılaştıkça aynı samimiyetle mı yaklaşayım. Fikirlerinizi bekliyorum. Teşekkür ederiim şimdiden..

Hoşlandığım erkeğe açıldım. Açıldıktan sonra karşılaşma şansımız oldu. Ne yapmalıyım?
Cevapla