Kimseye gerçekten aşık olamıyorum/ bağlanamıyorum. hoşlandığım sandığım erkeklerden uzaklaşıyorum?

merhaba, ben nerdeyse 20 yaşında bir kızım. Şu zamana kadar bir sürü flörtüm oldu hatta bazıları evlilik istedi çok ciddilerdi. Sorun şu ki ben ilk başta ne kadar hoşlanmış olsam da hatta oğlanlar melek gibi olsalar bile bir zamandan sonra hiç bir şey yokken hiç bir şey değişmemişken soğudum. Uzaklaştırdım kendimi ve yine hiç bir şey yokken tamamen bitirdim. bunun sebebini cidden bilmiyorum.. şu an çok nazik çok iyi kalpli olgun bir çocukla konuşuyorum ve beni asla kırmıyor çok ilgili.. bu çocuğa da aynısı olacak diye korkuyorum ve onu aska üzmek istemiyorum ama bir yandan da düşünmeden de edemiyorum acaba gerçekten istiyor muyum onu diye. Benim bu zamana kadar bir sürü flörtüm oldu ama hiç sevgilim olmadı hepsi de benim yüzümden. Ne olur yardım edin bu nasıl bir kafa? ne yapmam lazım?

Kimseye gerçekten aşık olamıyorum/ bağlanamıyorum. hoşlandığım sandığım erkeklerden uzaklaşıyorum?
Cevapla