Ciddi bir ilişkim olmuyor, neden beni seven biri olmuyor?

28 yaşındayım. Bir ciddi ilişkim oldu. Ondan sonra senelerdir olmuyor. Hep bu sıkıntıyı yaşadım. Görünmez gibi hissediyorum kendimi. Güzel biriyim. Güzel olduğumu samimi olmadıklarım söyler. Soğuk bir ifadem varmış. Arkadaşlarım var ama geniş bir çevrem yok. eskiden gelen bir aileden gelen bir lanet var gibi hissediyorum. Evlenmemiş tanıdıklarım var çünkü. Beğenilmez denilen kızlar bile seviliyor. Ben neden hep yalnızım? Allah neden bana bu işkenceyi çektiriyor beni yalnız bırakıyor?

Ciddi bir ilişkim olmuyor, neden beni seven biri olmuyor?
Cevapla