Kimseye aşık olamıyorum, doğru kişi mi karşıma çıkmadı ya da sorun bende mi?

bulunmaz hint kumasıyım gibi iddiam yok ama çekici gelmiyo kimse, birinden hoslanmam için tanımam gerek ve böyle biri vardı o da sevgili yaptı. hoslandığım kimse olmamasının sebebi o mu ya da kimseyle tanısmadığım için mi

biriyle tanısmıstım gerçekten hoslanmak için zorladım kendimi ama olmadı bulusmada özellikle çok soğudum hiç bana göre değildi

doğru kisi mi karsıma çıkmadı, sorun bnde mi bilmiyorum:(((((

Kimseye aşık olamıyorum, doğru kişi mi karşıma çıkmadı ya da sorun bende mi?
Cevapla