Eşim yeni işe başladı çalıştığı yerde sürekli patronun kızlarından bahsediyor ne yapmalıyım?

Arada bir lafı geçince patronunda kızları çalışıyor falan diyor bende diyorum ee bayan varsa benide alsınlar bende çalışayım sonra diyor yok almıyorlar onlar muhasebe üst bölüm biz erkekler çalışıyoruz falan bende çok kıskanç biriyimdir orada birisiyle konuştuğunu baktığını bile görsem kıyameti kopartırım ama orada ne yaptığını bilmiyorum nasıl öğrenebilirim çalıştığı yer küçük bir fabrika gibi düşünün
Eşim yeni işe başladı çalıştığı yerde sürekli patronun kızlarından bahsediyor ne yapmalıyım?
Cevapla