Eşimin yanında çalışan kızdan rahatsızım, ne yapmalıyım?

Eşim mali müşavir ve kız eşimin ofisinde çalışıyor, son zamanlarda davranışmarı tuhaf ve emojili mesajlar atıyo falan baya bi rahat, eşimden eminim o konuda sorun yok ama ne yapmalıyım? Günahını da almak ekmeğinden etmek de istemiyorum ama şansını zorluyor nası bir çözüm üretebilirim? Karşıma alıp konuşsam ezik kendine güveni olmayan bi kadın durumuna da düşmek istemiyorum offff 😡😡😡
Eşimin yanında çalışan kızdan rahatsızım, ne yapmalıyım?
Cevapla