Müdürümün eşi bana kötü davranıyor, aynı ortamda çalışıyoruz. Sizce ne yapmalıyım?

Sanirim kiskaniyor ve ondan dolayi boyle davraniyor. Napmaliyim?

Müdürümün eşi bana kötü davranıyor, aynı ortamda çalışıyoruz. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla