Arkadaşlar eşim bana Aşiri gergin ve kötü davraniyor 2 işde caliştipi için?

Yurt dişina taşinmak istiyoruz eşimde evden müşteri hizmetleri olarak 2 işde birden calişiyor. Ve çok zorlandipini artık dedi. 6 aydir böyle calişiyor. Çok zor yoruluyorum kötüyüm catlicam dedi. Ama misal beni sev dediğimde rahat birak beni yorgunum diyor seviyorum zrn kendim diyor az önce kendim geldim sevdim sonra gene diyorsun diyor. Beni kırıyor ben işden cikincada rahat birak beni diyor boş muhabbet yapma diyor sacmaliyor. Diyorum ki gerginliğini bende cijsrtip durma bana diyor komple daha tbirak konuşma diyor. İyicene sacmaladi iyicene kiriyor beni. Dayanamiyorum diyor iki işde ztn ilgi veriyorum ama öyle Aşiri yapamam yarını düşünüyorum calişmak istemediğimden diyor. Aşiri üzgünüm be yapcam bilmiyorum. Eşim abartiyormuyum bence sizce?
Arkadaşlar eşim bana Aşiri gergin ve kötü davraniyor 2 işde caliştipi için?
Cevapla