Eşimin iş arkadaşlarına sinir olmakta haksız mıyım?

Eşim uzman çavuş, ben hemşireyim. Gelirimiz iyi diyebilirim yani. Yüksek kiralı bir evde oturuyoruz. Buraya yeni tayinimiz oldu, yeni taşındık. Geldiğimizden beri eşimin iş yerindeki arkadaşları, komutanları niye oraya taşındın, daha uyguna evler vardı, sizin paranız çok herhalde tarzı yorumlar yapıyorlar. Doğum için özel hastaneye gidiyorum, ona bile laf ediyorlar niye devlette doğum yapmıyor, biz memnunuz diye. Bıkkınlık geldi artık. Bir değil iki değil, her nöbetten sonra aynı mevzu gündeme geliyor. Eşim de herkese ben istedim diye böyle yaşadığımızı söylüyormuş ama yine de herkes konuşmaya devam ediyor. Neden böyle kafasına girip duruyorlar? Kızmakta haksız sayılır mıyım? Sanki geldiğimizde onları tanıyorduk, her yeri biliyorduk da geldik burada oturduk gibi sürekli bi laf duyuyoruz. İyice sinir oluyorum artık.
Eşimin iş arkadaşlarına sinir olmakta haksız mıyım?
Cevapla