Mesela azıcık açık bi şey giydiğimde kendi yanında veya kendinin olduğu yerlerde oturtuyor millet bakmasın diye
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Peki, sana karşı konuşması, tavrı, ilgisi nasıl? Öz kardeşini koruyan abi gibi mi yoksa kendisine saklamaya çalışan uyanık gibi mi?
Nasıl desem ki bana karşı ilgisini bilemem. Koruma şekli mesela iş yerinde biçok kişinin ismini saydı uzak dur onlardan diye. Onlar espiri yaptığında gülme yüz verme 1 numaralı sapık onlar deyip uyarıyor. Ama işte bende her şeye gülen biriyim bi kere gülerken yakaladı beni küstü muhattap olmadı trip attı. Sonra ben daha çok dikkat ettim çünkü çok sevdiğim bi abi. Yanıma bahsettiği kişilerden yaşlı sapık dibime oturdu ben delirdim dedi şikayet et onları içeri dedi falan
Tabiiki de uyardığı kişilerde de haklı çıktı sapık saydığı isimler o konuda eminim ve eskisinden daha da uzak duruyorum dedikleri kişiden ama şu an da yapayalnızım kimse kalmadı neredeyse iş yerinde konuşup şakalaşacağım
Sağlıklı bir hareket değil. Bu şekilde korumaya çalışmak dengesiz bir korumadır. Fark etmeden senin üzerinde psikolojik baskı kuran bir tavırdır. Evet, işine yarar ama düşündürür böyle.
Bir de sana karşı konuşması nasıl, onu demedin. Nasıl bir üslubu var? Sık sık iltifat vs eder mi? Güzelliğinden söz eder mi? Sana hediyeler alır mı veya almak ister mi? Nasıl yani?
İkinci mesajına da şöyle cevap vereyim: Normalde nasıl giyinen birisin iş yerinde? Ve karşı cins ile nasıl bir yakınlık içinde olmayı seversin?
Karşı cins ile hiçbi yakınlığım yok fabrikadaki herkes bilir sevgilimin olmadığını ve asla istemediğimi. İş yerinde de yaklaşımım böyle Hiçbi erkeğin yanına gitmem biri ortamda benle konuşursa konuşurum şakalaşırsa seviyeli şekilde şakalaşırım yoksa asla ağzımı açmam. İş yerinde giyimim gayet normal iş kıyafeti ama çıkışta ve cumartesi günleri serbest giyinirim. O da abartı açık değil. Göbek deliği bile gözükmez. Göbek deliğinin üstü ve bel kısmı gözükür. Gayet hoş bi açıklık dozunda giyinirm.
Ya aslında baskıyı farkediyorum o bahsettiği kişiler benim yanıma muhabete gelirken benim gözlerim etrafta oluyo acaba beni görüp yanlış anlayacak mı diye 4 açıyorum gözlerimi. Uyarması da gayet kibar uyarıyor asla kırıcı konuşmaz ama yanlış yaptığımı hissettiriyor uyarırken. Bana iltifat etmez pek. Hiç denk gelmedim. Bi buçuk yıldır burdayım bi kere etti o da çok güzel olmuşsun dedi sessiz tonda cümleyi araya sıkıştırarak konudan alakasız. Belki yanlış anlarım diye. Zaten sonradan anlamıştım iltifat ettiğini şaşırmıştım ilk kez etmişti.
Öyleyse tek bir soru kalıyor geriye: Sen kendini o insanlardan koruyabilir misin, koruyamaz mısın? Onun her an seni göz hepsine almasına ihtiyacın var mı, yok mu?
Ben koruyamıyorum bi müddet sonra ne kadar sınır da koysam baş edemiyorum artık hangi biriyle uğraşayım. Bunu ona da söyledim. Ben biliyorum onların senin yanına geldiğini Sen yüz verme defolsun gitsin dedi
Demek ki senden yüz bulup kendine vazife görüyor bunu. Sen de normalde sınırını iyi koruyan biri gibi konuştun az önce lâkin şimdi bakıyorum da fazla ısrar ettiklerinde yelkenleri suya indiriyorsun. Buna ne sebep oluyor? Sürekli gelip ilgi göstermeleri mi mesela? Yoksa sürekli gelmeleri mi? Nedir onlara karşı senin onlara karşı koymanı engelleyen?
Kimlere karşı anlamadım orasını ama sevdiğim abinin bahsettiği uzak dur dediği kişilere karşıysa. Onlara işim düşüyordu. Gün geliyo benim ustam hastaneye gidiyor mecbur o bakıyo onla günü idare etmek zorundayım. Terslerine gittiğim zaman üzülen ben oluyorum. Ama artık yok öyle en ufak iletişimim yok o pis rezil sapıklarla. Ama bazıları arada yanıma geliyo muhabbet için selam falann veriyor. Aşırı sapık olmayanları onlar. Ona bile rahatsız oluyor bu sevdiğim abi. Hemen belli ediyo rahatsızlığını. E git ona trip at bana niye atıyosunki ben buna sinir oluyorum bazrn ama koşup edip bi orta yol bulup barışıyorım hemen
Seni gayet net anladım. O ara sıra yanına gelenler ile iletişimde kalmak, sohbet etmek istiyor musun?
İstemiyorum yani nasıl desem selam verse yeter ama bu ondan da rahatsız. Çok iyi belli ediyor bunu diyemesede. Gözlerinden çok belli delirdiği
Mesela sevmediğim kişi yanıma oturunca gel orası güneşli deyip yanına oturtuyor. İyi yapıyor öyle tabiki buna bi şey diyemem
O zaman bunu kendisi ile konusmalisin. Bu kadarının fazla olduğunu ve seni kötü etkilediğini onun anlayacağı dilden belirtmelisin. Tabii bunu istiyorsan.
Hayır yanlış anlayacağını biliyorum zaten daha önce konuştum senin iyiliğin için diyorum sen bilirsin diyor ama bana trip atıyo daha sonra. O yüzden daha da üstelemeyip ona uyum sağlıyorum ki gerçekten sevdiğim bi abi. Bu kadar korumacı olması şaşırttı sadece
Bana karşı bu kadar korumacı olması*
Pekala. Şaşırmak ile yetiniyorsan bir şey diyemem. Ancak söylediğim gibi; niyeti bir yana, tavrı ile sana psikolojik baskı yapıp senin ona uymanı mecbur bırakıyor. Bilinci ya da bilinçsiz. Sen de farkında olmadan onun sözünden çıkmamaya başlıyorsun. Gerisi senin bileceğin iş.
Evet bunların farkındayım. Akışına bırakmadan yanayım artık her şeyi. Nedensizce çok seviyorum abiyi hiç çözemedim.
: )) Gerçek bir abi gibi seviyorsan, normaldir. Korumacı oluşu ve davranışlarının bu yönde tutarlı oluşu senin güvenini kazanmış. O yüzden seviyorsun.
Evettt güvenimi kazandı bunu ona da söylerim hep en çok sana güveniyorum zaten diyorum eyvallah Allah razı olsun diyo gülümseyip😄🥰
: )) Benim görevim bittiğine göre susuyorum.
Teşekkür ederimmm
Rica ederim minnoş.
Ilkel hayvan davranisi :D seni sahiplenmis, seni isaretliyor :D eminim 31 cekiyodur seni dusunup :D
Evli adam sapık değil.. iş yerinde sapık denildiğini duymadım arkasından
Tamam :D
Masumda olablr hoslaniyo da olablr
Çakmak isteyebilir verme aşkım
niye
Ne niye
Hayir degil. Uzak durun bence
Ondan kork
Neden
Niye seni sahipleniyor acaba
Kardeşi gibi görüp sevmiştr. Çünkü bende onu abi gibi görüp kanım kaynadı
Umarım öyledir
Ne alaka
?
Seni kordugunu dusunmen ne alaka
Diğer yorumları oku anlarsın