Dünden beri en yakın arkadaşımın başına gelmeyen kalmadı. Sevgilisi var be ciddiler. Yakın bir arkadaşı bunu bile bile ilanı aşk etti. Biz şok olduk🤷🏼♀️ Sevgilisi olduğu halde birine yürü müsünüz?
Sevgilisinin olduğu bildiğiniz birine yürür müsünüz?
Sevgilisi olan birine yürümem, genel olarak kimseye yürümüyorum. Sevgilisine rağmen bana yürüyen olmuştur aklını başına devşirmesini söylemişimdir. Kendime yapılmasını istemediğim bir şeyi başkasına yapmam.
Sevsem bile yürümem yok. Aşka önem veriyorum. Mutlu insanların arasına girmek beraberinde kötü şeyler getiriyor. Hayatta kimsenin mutluluğunu elinden almamak en güvenli olanı. Herkes herkesi sevebilir sonuçta. Yine de içimden gizli gizli severdim. Fakat belli etmezdim gizli tutardım.
Hayır bu resmen arsızlık. Ama böyle arsız insanların olması iyi bir yandan çünkü bu sayede hayatımızdaki erkeğin duruşunu ve tavrını da görmüş oluyoruz
Hayır karaktersiz biri değilim.. zaten sevgilisi olan birinden de hoşlanmam aşk anlamında.. arkadaş olarak mesafeli olurum ki onda da karşım da ki kız eğer arkadaş olmak isterse. bunun dışında zaten uzak duruyorum sevgilisi olandan
Asla, öyle bir saygısızlığı kimseye yapmam. Kendime de yakışırmam öyle bir nahoşluğu, sevgilisi olduğu halde bana yürüyen kişi de beğendiğim birisi olsa da gözümden düşer, midemi bulandırır.