beni engelledi, telefonlarını kapattı ulaşmama izin vermiyor canım çok acıyor.


beni engelledi, telefonlarını kapattı ulaşmama izin vermiyor canım çok acıyor.


Ben sana layık değilim daha iyilerine layıksın. Bu cümleyi duyduğunuz zaman aslında hiç sevilmemiş olduğunuzun farkına varın. Dünyanın en büyük bahanesidir bu. Seni sevmeyen seni bırakan biri için neden canın yaniyor , yeryüzündeki tek erkek o değil ondan çok daha iyileri karşına çıkacak. Aşk bir defaya masus olsa ilk ve son skalası olmazdı 😃 canınızı sıkmayın gelip geçici hormon oyunları ile
Mesafe ilişkisi bana görede değil çok zor bir Ilişki dokunmal etmeden görmeden nerde napiyor acaba diye düşünmekten yorulurdum
O gitmeden önce birlikteydiniz anliyorum sadece benim anlamadiğim birsey var biliyormuydun onun gidiceğini daha önceden hadi biliyorsun diyelim demekki seni yeterince kadar sevmemiş uzağa gitse bile ne biliyim buluşurdunuz orta bi yerde
Demekki sevgi felan yok ha seni gercekten sevmişse hiç bir sebep yokken neden bu ayrilik mesaji
Için yaniyor üzülüyorsun senin içinde kolay değil ama o hayatini devam edicek yaşayacak kendine değer ver belki daha iyileri karşina çikar ve oturduğun yerde şehirde birini bul uzak mesafe Insani yipratir aci verir
Sen daha iyilerine layıksın mı? Ciddi olamazsın bunlardan kaldı mı ya? İnsanlar başka ülkelerden ilişki yürütüyor bu bence arkadaşın bahanesi olmuş. Kesinlikle kendini üzecegin bir durum yok yani. Hayatına odaklan derim.
Cevap
8Cevap
Bence bu bahanesi olmuş seven insan öyle kolay bırakmaz sevmemiş demekki.. sende üsteleme seni istemeyenin peşine düşme..
canım çok acıyor sürekli anılarımız aklıma geliyor nasıl atlatacağımı bilmiyorum
bu hayattaki tek tesellim oydu
taşındığı için değil hayatında başkası olduğu ya da olacağı için ayrılmış.
kurtulmuşsuın geçmiş olsun
Bahane olmuş onun için demekki bu sadece şehir dışına taşınmakla senden neden ayrılsın aklında başkaları vardır kesin
Hepsi bahane. Sevmiş olsaydı, yer mekan zaman önemli olmazdı
Çocuk haklı gerekçeleri var sen de anlamak zorundasın
Allah yardımcın olsun kardeşim inşallah herďey gönlünce olur
Bahane oldugunu düsünüyorum
daha iyisini bul 2 ayda unutursun
Bence uzak ilişki olmuyor
Seni kullandı işi bitti sıkılınca böyle oldu
Zamanla
Çok aradın mı bunu
sende şehir dışına çık
İlişkiniz ne kadar sürdü ki
salkamı ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?