7 aydır birlikte olduğum bir çocuk var sürekli kavga ediyoruz beni çok ağlatıo, çok kısıtlıo , sevgi mi bu? anlamadım bir kafeye bile oturamıyorum. şimdi ise benim en yakın , çocukluk arkadaşımla birdaha görüşmemi istemiyor , neden? diyorum.
O kız erkekle buluşucak senide yanında götürüyor diyor bu yüzden istemiyorum Dior. ama nasıl yapabilirim o kız benim en yakın dostum , kardeşim gibi
birlikte olduğum adamıda deliler gibi seviyorum ama bana o kadar sert davranmaya başladı ki şu iki gündür dayanamıyorum artık hep beni suçlu görüyor , hep beni haksız görüyor beni babamdan bile kıskanabileceğini söylüyor. arkadaşlar çok seviyorum ama ayrılamıyorum da nefesim kesilio bugün bile sabah ettim. yorumlarınız benim için çok önemli onu çok seviyorum ama onunla olmayacağını biliyorum çünkü ben onun istediği gibi biri değilim ayrılmak istiyorum ama cesaretim yok ya yapamazsam tükürdüğümü yalarsam gibi , ondan ayrıldığımı düşününce nefesim kesilio ama ayrılmak en mantıklısı ama nasıl yapacağım çünkü her gün canımı daha fazla yakmasından YORULDUM bende bir insanım yakında sınava gireceğim geleceğim için önemli ama benim psikolojik ile oynuyor resmen , keşke ayrılmak yerine başka bir çözüm olsa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer