Erkeklerin mi iltifat etmesi daha kolay yoksa kadınların mı?

Sevmek için dokuz canım olsaydı -ki kedylerin 9 canı vardır-, sekizine gülüşüne, birini de gidişine verirdim...

👋🏻
👋🏻
Erkeklerin mi iltifat etmesi daha kolay yoksa kadınların mı?
Cevapla