Sevmek için dokuz canım olsaydı -ki kedylerin 9 canı vardır-, sekizine gülüşüne, birini de gidişine verirdim...

Sevmek için dokuz canım olsaydı -ki kedylerin 9 canı vardır-, sekizine gülüşüne, birini de gidişine verirdim...

Kadınlar kendi cinslerine bu konuda çok rahat oluyorlar ama erkeklere karşı o kadar da rahat olamıyorlar. Fakat erkekler bu konuda daha rahat olduğu için önüne gelen herkese iltifat edebiliyorlar.
Erkeklerin etmesi daha kolay ama bakıyorum da kadınlar da bazı konularda aşmışlar kendilerini.. Bana sorarsan erkek edince daha bi tatlı ve anlamlı olur o ayrı konu :D
Daha bi tatlı.. kdkdkd
e ama öyle :D daha sevimli oluyor bide utanıyorum ben ☺
Kiiim seeenn 😃 utanıyonn 😃😃
Aşk olsun ben utanamaz mıyım :D
Kdkdk aldığını kopartan biri gibi düşününce.. jxkkd
Birinin güçlü ve bilinçli olması demek o insanın arsız olduğu anlamına gelmez ileride anlarsın. :D
Utanmamak arsızlık değil ki kdkd
Benim bahsettiğim farklı bir durum ama anlatamadım 😄
Bana göre bazı konularda utanmamak arsızlıktır. Göreceli kavramlar.
Cevap
11Cevap
Bence erkekler daha kolay iltifat ediyorlar
Erkeklerin ağzına sakız olmuş efenim.
Bence erkekler.. zaten gördükleri her kıza ederler
Bu facebook detayını nerden buldun ya jssjkssk
Hangi facebook jdjd
Erkekler sanırım ama ben pek de beceremiyorum 😄
Aşık olduğunda şaire dönüşüyorsun merak etme 😅 Edebiyatın e'sini bilmeyen ben, cemal süreyaya dönüşüyorum jdjdj
Biz daha mı yaratıcıyız ne diyor muşum jdjfn ortalık karışsın az
Kdkdk yalan değil bence
Erkolar uçan sineğe bile iltifat edecek düzeyde :ss
Erkek sineğe iltifat etmiyoz ama 👀😄
Dişisine etmeniz bile yeter😌
Dkkdkd o kadar da değil beğğ 😸
Şşt o kadaar djdj
😸
Bilemedim ki hahsj genelde erkekler diyorlar ama bilmiyom 😸
Gecen gün denk geldim bir araştırmaya göre erkekler 5 yılda bir iltifat alıyormuş diye. Rakam farklı olabilir tam hatırlayamıyorum ama çok gülmüştüm buna:)
Erkekler de az değil bazilari var oyunclukta bir nummera kizlari tavlamak için ee tabi bazilarida kaniyor
bence kadınlar kadınlar ota dışkıya iltifat etme potansiyaline sahip varlıklar
Bence erkeklerin. Yine iltifat edecek birşeyler var ortada ama kızlar öyle mi 😅 jdbdjd
Erkekler çünkü kadınlar kendisinden çok erkeklerin iltifat etmelerini bekler o yüzden erkekler alışti artık diye düşünüyorum
Erkeklerin daha kolay bence
Bu dönemler erkek kadın birbirine karıştı usta ikiside kolay ediyor😁
Erkeklerin daha kolay ve çok alternatif var 😂
erkeklerin daha kolay
Oy minnoşlar kedişler 😻😻😻
ikisi de korkutucu geliyor
Erkeklerin
kizlar
Bence kadınlara iltifat etmesi daha kolay
Erkeklerin
erkeklerin
Erkekler
Erkeklerin
Erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?