Hangi cins daha çok sever iltifat duymayı... siz sever misiniz...
#emre00


İki tarafta iltifat duymayı ister. İçimizdeki onaylanma, manevi yönden verdiğimiz duyguların iltifat alınmasını ister herkes ve iltifat sadece diş görünüşe olmaz sadece...
Sevdiğimiz tarafından beğenilmek her insan bundan memnuniyetlik duyar.
Erkeklerde Kadınlarda iltifat edilmesinden hoşlanırlar ama
hiç bir erkeğin; saçındaki değişikliğiii fark etmediği ve iltifat almadıği için karşısındaki insana trip attığını görmedimm 😂yaniii genellememekle birlikte Kadınlar kendilerine iltifat edilmesini severler..

Tabi bu demek değildir ki iki iltifat aldık diye hemen yelkenleri suya indiriyoruz 🤷♂️😂
yapılanları unutmayız... 💃
Kim şımartılmayı seviyorsa o ister 🤭 Ben sevmem iltifat duymayı ya da iltifat etmeyi 🙄😀
Kadınlar.. sonrada prenses sanıyorlar kendilerini abazanlarin iltifatindan sonra 🤭😅
Cevap
26Cevap
Kendi adıma göre konuşacak olursam eğer iltifatı sevmem tadı kaçtığı zaman. Hakkımda doğru düzgün fikre sahip olmayan insanlar eğer iltifat ediyorsa hiç samimi bulmam nedense, yapmacık gelir.
Erkekler için yeterli iltifat " çok yakışıklısın"
Kadınlar icin yeterli iltifat " ..."
boş bırakıyorum ramazan sonuna kadar doldurursunuz umarim..
Bu pofpoflanma ihtiyacı duyan insanlar için cinsiyete bağlı değil
ben iltifat alınca tuhaf hissediyorum. nasıl tepki vereceğime şaşırıyorum içten içe. ama dıştan teşekkür ediyorum kısaca.
Kişisel öz güveni az olan taraf bu istekte ileri düzeye gelir. Bu bazen kadın, bazen erkek olarak karşımıza çıkıyor.
İki taraf diyeblrm ama kadın sanki daha çok duyarsa enerjisi morali aşkı daha dinç olucaktr böylekle sevgilsine daha ilgili aşkla bakar
Bence erkekler özellikle de baba olduklarında çocuklarından bekler. Anneler o kadar beklentide olmaz çünkü karşılıksız yapar.
İnsan ihsanın kölesiymiş herkes iltifattan hoşlanır kadınların adı çıkmış.
Kadınlar iltifat duymayı herkesten, her şeyden daha çok ister.
Herşeyin fazlası zarar dostun insanı sıkar uzaklaştırır 😉
Bence bunda cinsi ayrimcilik olmaz, ama en çok narsist insanlar iltifat duymaya merakli
Övgü sözlerini sevmiyorum. İlfat ile ilgili. Ama kadınlar iltifat cümleleri duymayı sever yani.
Tersine döndü hacuuu. Kadınlar yemiyor ama erkekler hoş hissediyor
Kadınlar ve birinin onlara ilgiyle tapmalarına aşıklar
Her iki cinsde duymak, ilgi görmek ister bu hep biz kadınlar daha çok ister gibi gözükse de..
Erkekler bence ben iltifat duymaktan nefret ediyorum
Fazlası ilişkiden soğutur beni👒
Erkeğe 100 tane söyle aldırmaz, kadına bi tane söyle 100 gün unutmaz
Kadınlar ilgi ve iltifat manyağı çünkü arkadaşları arasında konuşurken birbirlerine anlatıyorlar dediklerini yaptıklarını
herkes iltifat duymayı sever ama kadınlar bir tık daha fazla sanki
Eskiden kadınlr derdimde artık erkekler kadınlardan beter.
Fazla iltifat iki taraf içinde bayar yani biraz sıkıntı bence.
Kadınlar duymayı sever, ancak ben iltifatları içimde tutan biriyim. Kolay kolay söyleyemem
ben çok fazla duyunca sıkılıyorum. ilgisiz kalmasın ama mıç mıç iltifata da boğmasın
Iki tarafta duymak ister fakat kadınlar daha çok iltifata duymak ister 🌸
Doğal olarak kadınlar
Erkekler daha çok ilgiye muhtaç
Bence cinsiyetle ilgisi yoktur🤷♀️
Kadınlar, duyduklarına vurulur.
Kadınlar hele sekste daha çok.
Kadınlar tabiki ruhumuzu okşuyor iltifatlar
tabiki biz
Tabi ki kadınlar daha çok ister
Kadınlar ruhunun okşanmasını ister
İki tarafında hoşuna gidiyor bu durum
Kadın ruhu okşansın ister
iki tarafta iltifat duymak ister
Bence hepimiz duymak isteriz
İltifat duymayı isteyen taraf hata yapıyordur.
Emre’ler :D
Emre ismini taşıyan herkesler :D
Hiç şımarık değilsin zaten 😅
Aha! Ok 😃
Ne söylersen söyle ama kadınlar duymayı çok sever.
Açık ara dişiler 🤪🤪
Erkeklerde istemem yan cebime koy der🤣
Kadınlar ister erkek adam napsın iltifatı
Kişiliğe göre değişir bence
Kadınlar
Kadınlar tabii ki 😄
Erkekler
iki tarafta eşit
Kadınlar
Kadınlar
Kadın
Kadınlar net
Erkekler.
Kesinlikle kadınlar
kadınlar
Yıkık olan
Kadınlar tabiki :)
Tabikide biz kadinlar
Bayanlar😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?