Kızlar uzak mesafe ilişkim var evlenmek istiyoruz maalesef henüz babamla konuşamadım nasıl konuşacağım yardım edin?

Anlatacaklarım biraz uzun olabilir onun için zamanınızı çaldım için kusura bakmayın ama sizin fikirleriniz sizin tecrübeleriniz benim için çok önemli ben henüz 20 yaşındayım biliyorum çoğunuz için erken ama evlilik için kendimi hazır hissetmiyorum sevgilim 24 yaşında aynı şekilde oda kendini çok hazır hissediyor ve oda evlenmek istiyor ailelerimiz çok farklı onun ailesi Kürt kültürüne bağlı çok saygılı birbirlerine bir aile benimki ise tam tersi Türk ülkücü birazcık egoist bir aile abilerim var ve yurtdışında yaşıyorum benim sevgilimizi Türkiye’de yaşıyor biz birbirimizi çok seviyoruz ve uzun bir süredir bu ilişkiye devam ediyoruz buna yaklaşık bir 6 ay önce ben annemle konuştum ve ilişkinin olduğunu ona söyledim oda bunu normal karşıla anda varsa çok kızacağını düşündüm çünkü her zaman geç evlenmemdan ve gönül ilişkilerine kafa yormamamdan yanaydı okulum bitsin o bitsin şu bitsin derdi şimdi okulum bitti dediğim gibi yurtdışında yaşıyorum buranın kuralları Türkiye göre daha değişik okulların daha değişik ve ben bu süre sarfında üç tane meslek bitirdim maaşım bana yetecek şekilde tamamen ailemden bağımsız bir şekilde yaşıyorum erkek arkadaşımın da durumu çok iyi yani güzel para kazanıyor dinine çok düşkün imam hatip mezun mu yani uzun lafın kısası tam benim ailemin isteyeceği bir damat ben anneme onu anlatırken onun bu güzel yanlarını hep bahsettim ve annem ilişkiye normal karşıladı ve bana kızmadın oradan bı 06 ay geçti şimdi bir sevgilim evlenmek istiyor en başından beri zaten hep evlilik evlilik evlilik ben de istiyorum ama onun ailesi bizden daha çok istiyor halıları teyzeleri dayıları amcalarım annesi babası onu durmadan buna zorluyorlar onların yaşadığı yerde geldikleri yerde erken yaşta evlilikler çok normalmiş ve onun yaşındaki erkekler o yaşta evlenmediği zaman evde kalıyor muş bana da saçma geliyor biliyorum yani biz şöyle bir anlaşma yaptık aramızda eğer ki seneye benim Türkiye geldiğim vakit Nişanlanmazsak ayrılacağız ikimizde evlenmek istiyoruz nişan almak istiyoruz ama her şeyi şu an benim ailemin ne diyeceğine bağlı yoksa benim ilişkim bitecek benim babam çok sert bir adam çok sinirli bir adam aynı zamanda çok yufka yüreklim benim evlenmek istediğini şu an henüz bilmeyen ve açıkçası benim düşüncem çok üzülecek ve istemeyecek gibi de geliyor tek kızıyım abilerim var uzak bir mesafe ilişkisi yaşıyorum yani ne yapacaklar ne tür bir tepki verecekler bilmiyorum babamla nasıl konuşmam gerektiğini hiçbir şekilde bilmiyorum çünkü benim evlenmemi istemiyorlar ama ben evlenmek istiyorum nasıl söyliycem ne yapacağım hiçbir şekilde bir bilgim yok lütfen bana yardım edin bana ne tür bir tepki verebileceklerini nasıl karşılayabileceklerini ve bana sizce destek çıkacaklar mı yoksa çıkmayacaklarğını fikrinizi tecrübelerinizi lütfen dökün bana yardım edin çünkü aklımda çok soru var çok üzgünüm çok düşünceliyim yardım edin lütfen

Güncellemeler
+1 yıl
En başından evlilik için kendimi hazır hissetmiyorum yazmışsın kusura bakmayın hazır hissediyorum tam tersi yanlış yazmışsın🫣
Kızlar uzak mesafe ilişkim var evlenmek istiyoruz maalesef henüz babamla konuşamadım nasıl konuşacağım yardım edin?
Cevapla