Sevgilim sorunlarım var diyerek ayrıldı ama yeni ilişkisinde çok mutlu. Benden esirgediğini başkasına vermesini nasıl atlatırım?

Eski sevgilim benimle pat diye her zaman destek olmama rağmen psikolojik sorunlarını sebep sürerek sorumluluk alamıyorum diye ayrıldı, 3 ay sonra yeni birisiyle tanıştı, benimle fotoğraf atmazdı onu profil resmi yapmış, her hesabında o var, aramızda 15 dakika yol vardı ayda 1 buluşurdu her hafta sonu onun için 6 saatlik yol gidiyor, benden esirgediği her şeyi onun için her şeyi yapmama her şeyi alttan alıp susmama rağmen başkasıyla yaşıyor, bu hisle nasıl başa çıkabilirim?

Sevgilim sorunlarım var diyerek ayrıldı ama yeni ilişkisinde çok mutlu. Benden esirgediğini başkasına vermesini nasıl atlatırım?
Cevapla