Mesafe ilişkisi yaşıyorum sevgilimi çok seviyorum ama artık bana yetmediği için?

Etrafımda gezip tozacak hiç arkadaşım yok bir kaç tane var onlarda kendi hallerinde daha önce bi sene mesafe ilişkisi yaşadım ve birdaha istemedim kesinlikle, ama daha sonra karşıma biri Çıktı ve gerçekten karakteri olsun davranışları olsun çok seviyorum o yüzden tükürdüğümü yaladım tekrardan neyse.. Son zamanlarda bana hiç yetmiyor zaten çok araşamıyoruz mesajlaşamıyoruz ve ben iyice sıkıldım yanımda birini istiyorum onunla gezmek vakit geçirmek istiyorum ama buda sevgilim le mümkün olmuyor... Geçenlerde bi ürün satmak için biriyle görüştüm ve beni kahve içmeye davet etti bende kabul ettim sohbet muhabbet derken gerçekten böyle bi şeyi çok özlediğimi farkettim daha sonra mekan kapandı ve başka mekana derken 20 yaşındayım onun sayesinde ilk defa gece dışarıda vakit geçirdim ve hiç unutamayacağım bir gün yaşadım her anıyla çok güzeldi çok eğlendim ve gerçekten istediğim şeyin aşk sevgi, sevgili olmadığını bu yaşlarımı doya doya yaşamak olduğunu anladım.. Bu yüzden o kişiyle görüşmeyi sürdürmek istedim içten içe ama o şu an sevgilim olduğunu bildiği halde benden hoşlanıyor ve daha doğrusu bunu istemsiz yapıyor çok değişik bir çıkmaza girdim ne yapıcam bilmiyorum sevgilimi seviyorum gerçekten onunla iyi bir geleceğimiz olacağına inanıyorum ama yanımda olmaması Hele ki son zamanlarda hiç konuşamıyor olmamız bende acayip bir eksikliğe yol açıyor... Ne yapıcam bilmiyorum gerçekten sevgilim böyle bir şey yaptığımı öğrenirse onu gerçekten hayal kırıklığına uğratırım ve o bunu haketmiyor bende ayrılmayı istemiyorum zaten.. Karşımdaki kişiyse git gide bana bağlanıyor sanki onuda üzmek istemiyorum açık açık söyledim ben sevgilimi çok seviyorum ama seninle geçirdiğim zaman çok özeldi hiçbir şey in yerine koyamam diye o zaman sen mutlu ol istediğin zaman görüşelim diyor ben görüşmek istiyorum ama sevgilim konusunda aldatıyor gibi hissediyorum sonuçta karşımdaki kişi benden hoşlanıyor bilmiyorum çok değişik bir durumdayım mantıklı şekilde düşüncelerinizi belirtebilir siniz
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim erkek arkadaşım olması konusunda hiç olumlu bakmıyor ben yaşamak istemediğim için kız arkadaşlsrımla aramı açtım senden de aynısını bekliyorum diyor bide kibarca rica ettiği için bir şey diyemiyorum... O yüzden bu kişiyle ilişkimi bilmiyorum.
Mesafe ilişkisi yaşıyorum sevgilimi çok seviyorum ama artık bana yetmediği için?
Cevapla