Ben denedim de çok çatışıyorduk 😂 iki başak olmuyormuş haha 🙈
Peki siz Sizinle aynı karakter özelliklerine sahip biriyle ilişki yürütebilir misiniz?

Ben denedim de çok çatışıyorduk 😂 iki başak olmuyormuş haha 🙈
Peki siz Sizinle aynı karakter özelliklerine sahip biriyle ilişki yürütebilir misiniz?

Zaten benimle aynı karakter de ya da benzer karakter de birisi ile daha iyi anlaşırdım ben.. zıt olanla anlaşamam çünkü ben ne dersem tersini diyecek böyle de ilişki olmazdı.. ama aşk olduktan sonrası önemli değil
Hayır. Bazı konularda zıt karakter özelliği lazım ki birbirimizi dengeleyelim. Kafa yapısı olarak aynı olanla olur ama karakter özellikleri olarak aynı özellikteki biriyle anlaşamam
Kesinlikle evet! Zaten yapılan bir araştırmaya göre benzer yaralar, benzer zevkler, benzer kültürlere ya da sevdiğimiz insanlara benzeyen insanlara çekiliyoruz!
Bence aynı karakterlerde bir arada olmuyor mesela ben çok çabuk sinirlenebilirim bazı şeylerde çok takıntılıyım karşımdaki de öyle olsa kafayı yeriz
Cevap
6Cevap
Bambaşka bakış açılarına sahip olduğum biriyle ilişki yürütemem, zıt kutuplar her zaman birbirini çekmez hikaye o işler..
Düşünce yapısı olarak bana yakın birisiyle daha kolay iletişim ve ilişki kurabilir ve yürütebilirim..
Bilmiyorum. Bana benzer düşüncede olursa ne olur, aynı ruha sahip biri olursa ne olur, aynı karakterde olursak ya da aynı kalbe sahip olursak...
Önemli olan bizimle aynı karakteristik özelliklere sahip olması değil, birbirimizi tamamlayabilmemiz. Ama hayata bakış açılarımız çok farklı olmamalı. Aynı dünyaların insanlari olmaliyiz.
Bir başak olarak bende başakla düşünemiyorum aynada kendine bakmak gibi gıcık olabilir insan..😅
Karakter olarak anlaşması zor biriyim. Birebir aynı biriyle de ilişkiyi devam ettirebilir miyim hiç bilemiyorum açıkçası.
Yürütürüm.. gönlüm hep seni arıyor neredesin sen jjsjsj
Asıl öylesiyle yürür zaten. Zıt kişiyle yapamam ben
Dur bi dr randevusu alalım😂😂
Ahaha😂 şeyy akıl içinse yok ben kullanmıyorum zaten😂😂
Kullanıyorum diyecektin 😅😂
İşime gelirse kullanırım tabi😂
😂😂
Benimle aynı karakter özelliklerine sahip birisine nikahı basarım
Çok da eğlenceli olur. Beni, benim gibi biri anlar ve yaşar.
Katlanamam 😂 ayrıca başaklar evet çok yorucu 😅
Yürütmek bir kelime uçururum 😃
Yürütmem , koştururum
İki aynı karakter bir arada olmaz
Bence efso bir çift olurduk
Kendim gibi birine tahammul edemem genelde
Evet yürütürüm. İyi anlaşırdık.
Sıkıci olur ama bu iş evliliğe gider 😂
Olabilir de olmayabilir de.
Resimdeki filmin adı ne
Hayır
Kesinlikle.
Ayy ne eğlenceli olur
Evet olurdu
Katlanamam gerçekten çok iticiyim
bilemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?