Bu çocuk aynı ben gidip en olmadık yerlere girip bir yerlerini incitiyor. Onunla hiç anlaşamıyoruz ama bir birimizin de her şeyiyiz🤧


benimle aynı karaktere sahip birine denk gelmedim pek.. ama aynı karaktere ya da benzer karakterli kişiyle daha iyi anlaşırım.. kafa dengi olursa tartışmayız.: asıl zıt olan kişiyle hiç anlaşamam ben.
Benimle ayni karakterde birisini ne ben kaldırabilirim ne o beni kaldırabilirr lakkkin
Aynı zamanda kaldırabiliriz
Bu da boyle bir çelişki
Bu nece bir çelişki diyecektim ki yazmışsınız
Yazmışızz😅
Teşekkür ederim mangalcı🌷
Rica ederim şef🌷
Biyaj şans gibi oyuyoy hey jaman oymuyoy
Rica ederim💞
Cevap
12Cevap
Sabahlara kadar oyun oynanır bununla 😃
Ben insan seçerim ancak genel olarak enerjisi yüksek olanlar ile anlaşırım
Çok iyi saklanıyor kerata
Ben yakalaraamm
Birebir olmasa da birçok yönden bana benzeyen biriyle çok güzel anlaşabilirim.
Ya ben,
https://www. instagram. com/reel/CzwLQbgNOWq/? igsh=c2ppbjdtdzcyd2R6
Çizgisi olan bir insan olduğum için sorun olmaz
Oooovv hemde nassıı anlaşırımm
Zitlik olmali ya benzer olunca da sikinti her turlu anlasilmazlik oluyo scödsfgs
Bu dünyada bi ben daha yok djjsj
Kendim dışında kimseyle anlaşamam
Zaten sadece tek onlarla anlaşabiliyorum
Benden bir tane daha olursa dünyanın sonu demek
Anlaşırım ama denk gelmedim.
Evetttttttttttttt
anlasmak istemem
Kedileri seviyorum ama 10 metre uzaktan
Evet.
Evet kurt 🐺
Evet
Anlaşırım
Anlaşamıyorum
Anlaşamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?