Ahın tutar mı? Senin ahın tutuyorsa başkasının ahı da sana işler mi?

Ahın tutar mı? Senin ahın tutuyorsa başkasının ahı da sana işler mi?

ayır demedim. çünkü o kadar çok olumsuzluk yaşıyorum ki hayatımda.. yani aşk konusunda zaten hiç sevgilim olmadı onu saymıyorum. ama başıma gelenler için ah aldım demem çünkü kimseye kötülük yapmadım. bazen iyi olduğumuz için bile cezalandırılırız. hatta sevdiğim söz var. hiç bir iyilik cezasız kalmaz
Ah tutacağına inanan biriyim. Bu sebeple ah almamak için elimden geleni yapıyorum.
Yaşadığım tüm olumsuzluklara karşı ne hata yaptım derim.
birinden ah alacak kötülük yapmadım. o yüzden demem demedim
benim de ah ettiğim kimse yok. sırtımda o kadar yükü taşıyamam valla canım kıymetli
Cevap
9Cevap
Hayır kimseye ah etmedim.. Allaha havale ettim zamanı gelince herkes ettiğini bulur zaten..
Kesinlikle.. Zamanı gelince de otur izle.. 😄
Hiç öyle ahlarım yok.
Bazen mecburiyetler yön verir hayatımıza. Kimsenin ahını almadım.
Ben Ah ettim bana ettilermi bilmiyorum. Ben kendi tercihim olduğu için aşk meşk konularına girmiyorum
Kimsenin ahını aldığımı düşünmüyorum varsa da haksız ahtır o.😀
Ay bir kere düşündüm bunu sonra gittim buldum onu helallik istedim şaka değil gerçekten 😂
Ahı tuttu birilerinin bana edeninde ahı tutar inşallah
Ah almadım
ah etmedim
venşm yerime edenlere engel olamadım
hiç düşünmedim ama illaki birilerinin ahını almışımdır
Hayır söylemedim hiç
Demedim sevgilim olmadı
Ah edilmez herkese zararı vardır. Olmadı şükür
her şey zamanına gebe kimseye ah etmedim
Demedim
Demedimm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?