"Dönsen bekleyenin yok, kalsan fazlalıksın !" Siz hiç aşkta en can yakan, arafta kalma dönemini yaşadınız mı?

Dönsen bekleyenin yok , kalsan fazlalıksın..
Nesin sen koca bir boşluk. Cennet ve cehennem misali bir araf.
Ne seninle ne sensiz.. Siz hiç kalp yolunuz da arafta kaldınız mı?
"Dönsen bekleyenin yok, kalsan fazlalıksın !" Siz hiç aşkta en can yakan,arafta kalma dönemini yaşadınız mı?
"Dönsen bekleyenin yok, kalsan fazlalıksın !" Siz hiç aşkta en can yakan, arafta kalma dönemini yaşadınız mı?
Cevapla