Dönsen bekleyenin yok , kalsan fazlalıksın.. Nesin sen koca bir boşluk. Cennet ve cehennem misali bir araf. Ne seninle ne sensiz.. Siz hiç kalp yolunuz da arafta kaldınız mı?
"Dönsen bekleyenin yok, kalsan fazlalıksın !" Siz hiç aşkta en can yakan, arafta kalma dönemini yaşadınız mı?
kendini kurtaracaksin kendini seveceksin kendini mutlu edeceksin kendine bakacaksin duygularin degisecek duygularini sen degistireceksin dusuncelerin takip edecek bir bakmissin baska birisin ve seni istemeyen herkes siraya girmis birde ne fark ediyorsun istedigin kisiyi istemiyorsun artik cunku mutlu oldugunda anlicaksin ki seni sana vermedikleriyle acitti ve bunlari kendine verdiginde anlicaksin isteseydi mutlu ederdi bakis acini degistir canim hepsi senin elinde
En İyi Cevaplar