Reelde görmediğiniz biriyle sevgili olup yan yana geldiğinizde çekim hissedemediğiniz oldu mu?

Uzak mesafede olduğumuz için daha hiç görüşemedik. Fotoğraf vs gördük sürekli konuşuyoruz da. Ama reelde görüştüğümüzde ya beni beğenmezse diye korkuyorum. Ya da ne bileyim çekim oluşmazsa aramızda? Yaşayan oldu mu hiç böyle bir şeyi?
Reelde görmediğiniz biriyle sevgili olup yan yana geldiğinizde çekim hissedemediğiniz oldu mu?
Cevapla