Tipi, fiziği, görünüşü size hitap etmeyen birine aşık oldunuz mu veya hoşlandınız mı? Neyinden hoşlandınız?

Tipi, fiziği, görünüşü size hitap etmeyen birine aşık oldunuz mu veya hoşlandınız mı? Neyinden hoşlandınız?

Yani şöyle hoşlandım ama tipini beğenmediğim için vazgeçtim.. o zaman ben bunun ruhunu sevmişimdir.. üslubunu sevmişimdir.. ama sevince tipe bakmam ki.. hoslandiysam tamam bitmiştir o iş
Böyle birine aşık olmadım ama olabilirdim. Zeka ve karaktere önem veriyorum çünkü
Zekası düşük ama yüzü güzelse? asdfjdl
Nooooooo. Aptal birini çekemem
askjdfjk aferin doğru cevap asdkfjfd
Her zamanki gibi 😏
Her zamanki gibi doğruları konuşuyorsun askfdjjjl
Your thanks 😏
asfdkjkf güzel ingilizce. güle güle kullan alkjdsf
Thanks my teacher kfkgg
Your very welcome my student jaskldfkjl
Ben fiziksel olarak ya da güzellik olarak bana hitap etmesine bakmam. yüreğime ve kalbime hitap etmesine bakarım sadece
Cevap
1Cevap
Oldum, sesi ve zekasına düştüm :D ilk sevgilimdi zayıftı. Zayıf sevmem 😅
Sonra uçup gitti mi aslfjkd
ahah hayır ya, bir baltaya sap olamadı bir türlü, aslan burcuydu aşırı enerji sömürücü bir şey idi :D yapamadım. Yürütemedik
www.instagram.com/.../?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
akjsdfkjaf yürütememişsin harbiden asljkdfjfj
Yok yürütemedim :D ayrıldım 🤧 keşke yürüseydi sjdjsja
Adamın yürümeye niyeti yokmuş. Videodaki gibi bassaydın tekmeyi alskjdfkjlf
Ona benzer bir şey oldu :D
asdflj iyi yapmışsın aslfdkj
Oldum ama neden olduğum hakkında hiçbir fikrim yok.
haha çok samimisin :D
karakterin ve güzelliğin birlikte oluşturduğu hoş karışımdır aşk...
Kel birine asik oldum. Yeterli mi djjfcjcjnf
Olmadım
Dimiğğğ dışı çürümüş bir elmanın içinden kurtçukdan başka bir şey çıkmaz
Evet
@AritzAdurizz bazı insanların kibar davranışları bile ona karşı hoşlantı duymana yeter !!! Herşeyi dış görünüşe bağlayan "kimine gore cirkin" olanları insandan saymayan sahışlara karşı saygı duymuyorum bilgine !!
@AritzAdurizz sert derken gerikafalılıktan bahsetmiyoruz !!!
@AritzAdurizz yazıkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?