Hiç, yüz yüze gelmediğiniz birine aşık oldunuz mu?

Hiç yüz yüze gelmediğiniz birine aşık oldunuz mu?

Böyle bir şey gerçekten mümkün olabilir mi? Az önce biri bana aşık olduğunu söyledi. İnanmadım tabi ve ona da söyledim bunu. Kendisi ise ısrar etmeye devam etti. Aşk gerçekten bu kadar kolay bir şey mi? Hoşlantı olabilir elbet ama ya aşk? Aşk ne ki? Bu kadar basit mi aşk denen bu his? 🙄
Hiç, yüz yüze gelmediğiniz birine aşık oldunuz mu?
Cevapla