Fiziği sizi etkilemeyen ama çok iyi anlaştığınız birine aşık olur musunuz?

Fiziği sizi etkilemeyen ama çok iyi anlaştığınız birine aşık olur musunuz?

Ben fiziksel olarak ilgimi çekmesine bakmıyorum hiç. yani aşık olmam için güzel olması ya da çekici olması gerekmiyor. karakteri güzel olsun beni gerçekten sevsin ve kalbimi sevsin yeter. bir de kafa dengi olsun yani zıt karakter de olmaması lazım.
Büyük konuşuyorum hep , herhalde çirkin biriyle evleneceğim bu gidişle. Aman Allah korusun. Amin demeyi unutmayın. Ben güzel istiyorum. Yüzü ve fiziği güzel olanın genel olarak huyu da kalbi de güzel oluyor. Bu bir tercih meseledir. Çok güzellerle birlikte olan erkeklerin hepsi çok yakışıklı erkekler değiller. Yani bir çekim hissetmem lazım. Bazıları yanlış anlıyor , huyu güzel olsun falan diye. Canım biz de yani ben de hayat kadını olsun demiyorum ya , hayatımın kadını olsun diyorum.
Merhaba,
Hayır olmam ama bu demek değildir ki meme popo kaşı gözü insana benzemeli yani. Allah insanın güzelliğini yani kalbinin güzelliğini yüzüne yansıtır. Mahkeme suratlı insanları sevmiyorum sevemem. Asık suratlı insanları da sevmiyorum sevmiyorum sevmiyorum! 😅
Etkileşim elektrik bunlar çok önemli trafo değilim yani! 😅
Enerji önemli. Güzel ya da yakışıklı olmasa da aurası olmalı
Evet evet bence de 😅 Kesinlikle
Bir seferinde olmuştum, lisede falandı galiba. İlk gördüğüm zaman ne kadar çirkin bir kız olduğunu düşünmüştüm. İkinci görüşümde hoşlanmıştım. Üçüncü görüşümde aşık olmuştum asldjkff
Dördüncüde evlenme teklifi etmiştin jfjfg
aslkdfj noooo aynı sınıfta olsak bile hiç konuşmadım onunla asdfljk
Çekingen kırıntı jsjdj
Little ajlkdsf
İn the middle sjjssj
what are you doing ajfskljf neden bahsediyorsun demek istedim ama diyemedim galiba alskdjfljf
Sen kafanı yorma böyle şeylere işi bilene bırak sjjdjd
İşi bilen kim aslkfd
Benn asdjkl
İşi bilen sensen işimiz var demektir ajlksfdljk
Jsjdsjjd senden öğrenelim de rezil et bizi
Ders 1 : Öğretmenine asla soru sormayacaksın. Ders 2: Kendine asla soru sormayacaksın. Ders 3: Asla soru sormayacaksın. Şimdilik bu dersleri sindir sonra yenileri gelecek aldsjflk
İşi bilen geldi aljkdf
Yani anlayan biri var şükür sjjdjf
Bir kere öğrenciyken sınıfımda Gökay diye bir çocuğa aşık olmuştum. Gökay yüzünde kocaman sivilceleri olan, az saçlı, göbekli, kısa boylu ama çok girişken ve güzel gülen bor çocuktu. Özgüveni yüksek ve sosyal bir çocuktu. Ona aşıktım ve ondan çekiniyordum. Yani oturup kalkmasi, konuşması her şeyiyle aşıktım ona. Bir gün o öğretmenin verdiği ödevi tahtada sunarken gözümden çok derin ve uzun uzun yaşlar boşalmıştı. Sonra bir daha o kadar sevmedim onu. Ama nedense ona hep ilgim vardı, hala var. Kalbi çok güzel bir çocuktu.
Teşekkür ederim askdjfjf
Hiç gerek yok ksjdjr
Ben gerek görmüşsem vardır alksjdfk
Yok diosamm bitmiştir jdjd
diosam kelimesini nenden osman diye okudum ben alskjkjf
Algıda seçicilik çok takılma jsjsjdjs
@GüzellikPeriSi_ Gökay hakkında yorum yapmadınız
Gökay arada kaynamış ilk aşklar unutulmuyor değil mi
Cevap
41Cevap
Aşık olmamıştım ama hoşlanmıştm sesine tavrına düşmüştüm
Aşık olmadım ama hoşlandığım olmuştu...
Fizik pek umrumda olmaz. Kilo almak vermek basit şeyler. Önemli olan yüz güzelliği bence
Yüz güzelliği olarak ilgimi çekmeyen birine aşık olamam. Öyle aşırı güzel olmasına gerek yok ama en azından ilgimi çekmeli, gözüme hoş gelmeli.
Aşık olmak içinse güzel karaktere ihtiyaç var. Sadece tipe aşık olmak aptallıktır.
Ama güzel karakter normal tipte, ilgimi çeken bir kadını benim için dünyanın en güzel kadını haline getirir😅
Kendisini ilk tanıdığımda tesettürlü ve kiloluydu. Gönül eğlendirir geçerim diye düşündüğüm insanın başı açık halini görünce beğenmiştim. Onu da geçtim, sevgili kaldığımız süre boyunca diyet ile inanılmaz kilo vermişti. 120'den 70'lere kadar inmişti. Fiziksel olarak daha çok hoşuma gitmeye başlıyordu ama karakter olarak kötüye gitmişti. Sonu mutlu bitmeyen bir hikaye daha yaşandı bitti saygısızca 😄
Olurum dersem yalan söylerim. Dış görünüş benim için oldukça önemli bir kriter çünkü.
aşk dediğin bi defa yaşanılacak bi şey değil mi zaten
Hayır değil
Millet birden fazla yaşıyor ya biz 😳
İşler yolunda gitmeyip ayrıldığında bir daha aşık olmayacak misin sanki
Flört ederim Hoşlanırım severim aşık olursam ölürüm
Ölünmüyor korkma sjdjd
Yok daha gencim ben ölürüm biliyorum 😨
Ben fiziğe bakmıyorum yeri geldiğinde olgun yeri geldiğinde cilveli olsun bende ona ayak sağlıyorsam aşık olmuşumdur
Fizikten ziyade beni aramızdaki iletişim çeker 😄
evet aşık olurum. normalde bir ortama girdiğimde ilk gözlemlerime göre az çok kafamda birşeyler oluşur insanları kafamda birşeylere yerleştiririm ama bazen öyle bir zortlarsın ki jfjfjfjfj aslında hiç dikkatini çekmeyecek olan o kişinin konuşması veya yaptığı bir hareket pat diye insanı aşık edebiliyormuş sonra da aslında hiç tipin olmayan o kişinin seni istememesi gibi şeylerde yaşanabiliyor ahahaha Allah kimseye yaşatmasın zorr jfjdhdhdhdh
Sadece anlaştığım birine de ilgi duymam
Ilgi duyduğum insan-ı tam olarak ben seçmiyorum fiziğine ilgi duymuyorsam parlak zekası vs. Beni çekiyor olabilir
Bir şekilde ilgimi çekmesi lazim😂
Sadece bi kez aşık oldum lise1’e giderken ama dış görünüşten bağımsızdı lakin dış görünüşündeki her şeyi de muazzamdı yaa
Cevabını kadınlar verdiği üzere hiçbir kadın aşık olmaz hoşlantı duyabilir onda da ilgi açlığı çektiği zamana saklamak adına
Fizik tek etken değil ama önemli. Kastım o yüz bana huzur verebilmeli. Tarzı beni çekmeli. Sonuçta fizik de önemli.
Hayır kanka olurum. yüzü çirkin olsa fiziği iyi olsa bile sevgili olabilirim ama fizik önemli :D
Ki fiziği cidden iyi biriyim. Ama karşımda ki hiç öyle biri değildi ama yaşadığım en güzel duyguları da onunla yaşadım
Hiç aşık olmadım ancak daha çok konuşma tarzı ve zekası ilgimi çeken kişiden hoşlanıp sevebildim.
Kâlben sevmeyi başarmak ilginçtir ki kâlbin yönetiminde değil. Kâlp birini sevince de artık fiziken o en yakışıklı oluyor geçmiş olsun.
Aşık olmak değil de sevdiğim oldu evet. Sevdiğin sana her şekil güzel geliyor.
Hayır tabii ki herkes dış güzellik önemli değil diyor ama öyle olduğunu sanmıyorum
Ola da bilirim olmaya da bilirim, o kişiyi hayatımda nasıl konumlandırdığıma bağlı.
Eskilerden bir tanesi ideal tipim değildi ama oldum
Fizik önemli değil. Yüzün hoş gelmesi ve çok soğuk davranmaması önemli
Oldum
Çok mutlu vede çocuklu evliliğimiz var
Fiziğinden bıkardım heralde
Ama yüreğinden geçemiyorum
fiziği hoşuma gidenleri para ile satın aldığım bile oldu...
Onu Samimiyetsiz buluyorum ve haksızlık ….
Bir vasıfla idare etmek olmamalı ….
Öğrenciyken fiziği hiç hoşuma gitmeyen birinin kişiliğine aşık olmuştum.
Bir kere öğrenciyken sınıfımda Gökay diye bir çocuğa aşık olmuştum. Gökay yüzünde kocaman sivilceleri olan, az saçlı, göbekli, kısa boylu ama çok girişken ve güzel gülen bor çocuktu. Özgüveni yüksek ve sosyal bir çocuktu. Ona aşıktım ve ondan çekiniyordum. Yani oturup kalkmasi, konuşması her şeyiyle aşıktım ona. Bir gün o öğretmenin verdiği ödevi tahtada sunarken gözümden çok derin ve uzun uzun yaşlar boşalmıştı. Sonra bir daha o kadar sevmedim onu. Ama nedense ona hep ilgim vardı, hala var. Kalbi çok güzel bir çocuktu.
Gökay burada dursun bari.
Fizik gelir geçer.
Ayrıca ben pörsüyüp sarktığımda da yanımda olmayacak adam aşık falan değil iyi gün dostudur sadece 😂
aşık olmak değil de ilgimi çekip, vakit geçirmişliğim oldu
Ola bilir aslinda ama fiziksel ozellikler de onemli tabi
İlk gordugumde bu Suriyelinin burada ne işi var dedim sonra aşık oldum hep büyük konusmakdan
Oldum ama ayran gönüllü olduğumdan 2 sonra unutmuştum.
Olurum. Daha önce olmuşluğum var.
Evet çok güzel bir kalbî vardı
Etkilendiğim olmuştu sonradan
Olurum varlığı yeter
Olmadım. Olacağımı zannetmiyorum.
Hic olmadım
Ben hep öyleyim.
Olmadım
Sanırım hayır.
20..
Hayır olmadım
Her şey karşı tarafın fiziği değil bence ya
Evet
ilgimi cekmez
Hayır
Hayır olmadım ama olmam demek değil
Olurum
evet oldum
Hayır
Aşık olmadım belki ama evlendim🙂
Olmadım henüz
Olmam
Olmam olmadimda
keşke
Asla
Hayır
Olmadım
Olurum
Olmam
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?