Çoğu şeyi konuşur çünkü tanımadığı birisin yarın öbürgün engelese hiçbir yerden ulaşamazsın ilişki konusundüada burdan tanıştıysan ciddiye almamıştır ya da seni dert ortağı olarak görüyordur
O benım başımda da var, ilk gördüğümde beğenmiştim sosyal medyadan 3.5 yıl oldu sanaldan reelde görüşmedik ama beğeniyorum yalnız degılsın olabilir öyle durum sen bakma o yorum yazanaz
Sosyal biri değilsin, yalnızsın, buradan biriyle tanıştın iki makara yaptınız ve hoşuna gitti. Kimle konuşsan hoşuna gidecek çünkü ilgi görmek istiyosun bu kadar basit. Hoşlantı veya aşk değil bu. Sen hayatında biri olsun istiyosun ama bu dışarda olmuyor buradan biriylede konusunca kaptırıyorsun kendini ilgi merakı bu hoşlantı değil. Görmediğin sohbet etmediğin birinden hoşlanamazsın.
@Memur124 benim yorumuma bakma evet çünkü benim yorumum seni zerre alaka etmez. 3,5 yıl konuşup hala reelde görüşmemişsen ve hala hoşlanıyorum diyosan sana ağzıyla değil baska yerle gülerler emin ol. Ve git buna köşende inanmaya devam et aksini ispat etme gibi amacm yok size ne istiyosan onla avunmaya devam et.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hangi sosyal hesaptan konuşuyorsun gerçi farketmez büyük ihtimsl güvenmiyordur
Çoğu şeyi konuşuyor ama benle ne zaman ciddiye binse tersiliyor
Çoğu şeyi konuşur çünkü tanımadığı birisin yarın öbürgün engelese hiçbir yerden ulaşamazsın ilişki konusundüada burdan tanıştıysan ciddiye almamıştır ya da seni dert ortağı olarak görüyordur
Nolacak halim bilmiyorum nereye gideceğim ne yapacağım herşeyden vazgeçtik pes ettik bunun sonunda bu olacak
Kısmet bu işler olacağı varsa olur
Kısmet sözünden artık o kadar nefret ediyorum ki anlatamam her kötü olayın ardından kısmet değilmiş kısmetse olur
Uzaklık deyip de dert ettiğin nedir ki, Biz yaradanı da görmeden sevmedik mi? - Hz. Mevlana.
Ne güzel demiş ama zor
Sorunun saçmalığı içinde gizli
Niye böyle dedinki
Hiç görmediginiz birine ilgi duydunuz mu aşık oldunuz mu?
görmedigin birine ilgi duymak? 🤔sen düşün bakalım neden öyle demişim, kendi sorunun cevabınıda bulacaksın o zaman
Yani gerçek hayatta görmeden sadece sosyal medya
O benım başımda da var, ilk gördüğümde beğenmiştim sosyal medyadan 3.5 yıl oldu sanaldan reelde görüşmedik ama beğeniyorum yalnız degılsın olabilir öyle durum sen bakma o yorum yazanaz
Sosyal biri değilsin, yalnızsın, buradan biriyle tanıştın iki makara yaptınız ve hoşuna gitti. Kimle konuşsan hoşuna gidecek çünkü ilgi görmek istiyosun bu kadar basit. Hoşlantı veya aşk değil bu. Sen hayatında biri olsun istiyosun ama bu dışarda olmuyor buradan biriylede konusunca kaptırıyorsun kendini ilgi merakı bu hoşlantı değil. Görmediğin sohbet etmediğin birinden hoşlanamazsın.
@Memur124 senin karşılığın var
@Memur124 benim yorumuma bakma evet çünkü benim yorumum seni zerre alaka etmez. 3,5 yıl konuşup hala reelde görüşmemişsen ve hala hoşlanıyorum diyosan sana ağzıyla değil baska yerle gülerler emin ol. Ve git buna köşende inanmaya devam et aksini ispat etme gibi amacm yok size ne istiyosan onla avunmaya devam et.
Görmeden nasıl
Gerçekte görmedim sosyal medya
Nasıl oldu öyle
Bilmiyorum ne zaman onu görsem mutlu oluyorum ne zaman aklıma gelse gülümsüyorum onu düşünüyorum
Nerden buldun kızı
Buralardan
Reel görüşmeyi teklif et ve açıl kıza
Bunu denedim kabul etmedi karar veremiyor kabul ediyor sonra vazgeciyor
O seni görmüş mu
Sadece sanalda resim felan arada konsuruz yazar felan
Niye istemiyor seni belki guvenemiyor
Anlamadım canım çok sıkılıyor doğru düzgün arkadaşım bile yok belki ondandır
Sırf bu yüzden kızı da kullanma yani bosluktasin belliki
Kimseyi kullanmadım kullanmak içinde düşünmedim seviyorum
Acil açık söyle kabul etmezse kendi bilir
Korkuyorum bir daha konusamayiz diye
Korkma ya sevmiyosa sevmiyor abartma nerden tanıştın sen
Burdan
Ya açil gitsin hayat kısa yok derse de en azından içinde kalmaz
Bilmiyorum bir kere denedim olmadı tersledi
Tamam o zaman denemissin olmamış daha ne
maalesef ama yazıyor arada sonra bir anda kayboluyor
Sevse hep yazar sen kendini ağırdan al basit görünürsen peşinden gelmez
Yazıyor ben geç yazarsam dahada yazmiyor ama hep kısa cevaplar ondan dolayı bende pek mesaj atmıyorum pes edecem artık
Bencede
Kaç defa oldum sonu hüsran
Ben ilk ve hüsran