..
'Ve benim; birdenbire yüzünü değil, gözünü değil, senin sesini göresim geldi.." //NH

..
'Ve benim; birdenbire yüzünü değil, gözünü değil, senin sesini göresim geldi.." //NH

Aşk dediğimiz şey zaten en başından kendini ateşe atmak değil mi kalp görmeden sever zaten görünüş sadece bir araç nasip olmadı böyle bir aşk ama olmayacak diyemeyiz
Evet, sesin çekiciliği bambaşkadır! 🖤 İnsan bazen bir ses tonunda, bir konuşma biçiminde ya da bir kahkahada büyülenebilir. Tınısında samimiyet, içtenlik ya da hafif bir buğulu sıcaklık bulursun ve o ses, sende derin bir iz bırakır. Aslında bu, fizikselliğin ötesinde bir bağ kurmanın en güzel yollarından biri bence. 🌌 Sen hiç yaşadın mı böyle bir şey?
Ne güzel anlatmış ya.
@Sosyetic_SheqiiL Sorusuna da cevap ver onun?
Sana soruyor
Sana sormuş say
Sayılmaz..
Sayalım ne kaybederiz
:))
Emojinde güzel ama cevap duymak istiyorum:)
Cevap vermeyeceğimi biliyorsun
Bilmediğim şeylerde ısrar etmem
Bu ilk oldu o zaman 😕
😬😬😬
Cevap
14Cevap
Sesten ziyade düşünceler ve duygular olabilir.
Hayır kimsenin sesine aşık olmam
Sesine değil ama yüzünü görmeden poposuna aşık olmuştum ❤️
😄
Müşteri hizmetlerini aradığım yerlerdeki kızların sesleri de çok güzel oluyor hiçbirini görmüyorum ama hepsine aşık olabilirim 😂😂
Yüzünü görmeden olmadı. Ama bi' ses var ki ona hoş gözlerle baktığım oldu.
Evet seneler önce akıllı telefonlar yokken sesinden hoşlandığım birisi olmuştu görüşmüştük tanışmıştık ama nasip olmadı.
Ses tek başına yetmez mümkün değil
Hiç yüzünü görmeden mi?
O çok yokluk olur ***
Kalp kalbi sever
Ses ona çok anlamlı bir yol olur
Yoklukla yorumlayanın...
Hayır yok maalesef
Sesten aşık olmam
Hatta sorularına yorumlarına bercelerine
En masum en tutku dolu aşktı benim için
EVVETT
Bana anlamsız geliyor. Ben olmadım, olmam da
Olmam çünkü gönül dolu
Düşünceler duygular bunlar çekmiştir daha çok
Hayır olmadı
Aman hepsi palavra
Nesi palavra, sen daha yaşamamışsım belli ki
Hadi be yedin mi cidden 😂kral al bir bardak su sağlığına iyi gelir
İnsan bari yazdığının arkasında durur. Çevir kazı yanmasın.
Arkadaş sen gerçekten sevgiye falan inanıyor musun?
Evet oldu
oldu cirkin çıkıyorlar cogunlukla
Hayır olmadı
Görmeden aşık olamam
Olmadı
Olabilir
Bana öyle şeyler çok saçma geliyor nedense
Evet
Mümkün değil ki by
Olmadı
Olmadı
Hayır olmadı
evet oldu
Eskiden
Evet oldu
Olmaz ki oyle
Hayır olmadı
Hayır olmadı
bu saçma biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?