Cogunluk ne derse onu yaoicam 1 sene 3 ay konustugum biri vardı bana acilmisti 1hafta sevgili kalmistik sonra arkadas kaldik ama inisli cikisli oldu benimle sevgili olmak istedigini soyleyip olmuyor bebi begeniyor guzel buluyor ama yaklasmiyor bulusmuyor ama iletişimide hic kesmedi. Gecen sevgili olsak iyi olurdu dedi kafami cok karistirdi engelledim yani sizce acik acik herseyi sorsam olur mu obur turlu hep mesgul oluyor aklim onunla
Güncellemeler
+1 yıl
Amaci cinsellik olsa bulusmak istemez mi sevse gormek istemez mi evlilik olsa yine ayni sekilde gormrk istemez mi sirf bos muhabbetinede boyle 1 sene konusur mu erkek
Özellikle 30 yas ustu erkekler yazar mı sizce bunu sizlere soracagima direkt o kisiye sorsam olur mu?
[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻 [14/10 22:12] ✨: Özürdilerim [14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam [14/10 22:42] Cem: Nerdesin sen ya [14/10 22:43] ✨: Geldim [14/10 22:47] Cem: Nasıl geldim [14/10 22:50] Cem: Yani nerdeydin [14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum [14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir [14/10 22:53] Cem: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum [14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
Seninle 1 sene muhabbetimiz oldu bir anda karsima ciktin ve bende biranda buyuk anlam yukliyerek zamanla sana kalbimi acmak istedim beni ya ittin ya da geldin ama surekli aklimi karistirdin. Sevgili ol ya da olma fikirlerin, dusuncelerin, hislerin her sey degismis olabilir bunun icin sana kizamam ol diyede zorlamam zaten sadece bana net olmaman aklim da surekli soru isaretleri biraktı buda seni sık sık dusunmeme sebep oldu ve surekli sorguladigim seyler oldu. Bunlarin cevaplari da bir baskasin da degil sende oldugu icin sana sormak istedim. Bana karsi net olmani istiyorum benimle sevgili olmak istedigini soyleyip olmuyorsun sebebini merak ediyorum olmayabilirsin ama sebep ne merak ediyorum. Seni tutan şey ne? Benimle hic bulusmak istemedin ve benimle yan yana gelmekten kaçıniyorsun bunlarin sebebini merak ediyorum neden yani
[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻 [14/10 22:12] ✨: Özürdilerim [14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam [14/10 22:42] Cem: Nerdesin sen ya [14/10 22:43] ✨: Geldim [14/10 22:47] Cem: Nasıl geldim [14/10 22:50] Cem: Yani nerdeydin [14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum [14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir [14/10 22:53] Cem: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum [14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻 [14/10 22:12] ✨: Özürdilerim [14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam [14/10 22:42] Cem: Nerdesin sen ya [14/10 22:43] ✨: Geldim [14/10 22:47] Cem: Nasıl geldim [14/10 22:50] Cem: Yani nerdeydin [14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum [14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir [14/10 22:53] Cem: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum [14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻 [14/10 22:12] ✨: Özürdilerim [14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam [14/10 22:42] Cem: Nerdesin sen ya [14/10 22:43] ✨: Geldim [14/10 22:47] Cem: Nasıl geldim [14/10 22:50] Cem: Yani nerdeydin [14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum [14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir [14/10 22:53] Cem: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum [14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
Tamam mı yazmış yine bilerek yapiyor ergen boyle kotu erkek olursa pesinden bir suri mesaj atacagimi zannetti galiba o kadat tiksindimki simdi oyle yok sayicam ki iyi ki yazdim iyi ki iste simdi bende bitti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Açıkça konuşun ve ilişkinizi tartın. Doğru seçim ortaya çıkacaktır zaten.
O yanasmiyor yani hep kapali kutu ama son kez acik acik sorucam acik cevaplar alincada birakip yoluma bakicam
Bencede öyle yap mantıklı olur senin için
Bu isin sonunda agliyicam gibi ama benim icinde tamamen kapanicak bir konu olucak sanki yazdim bakalim
Ağlayabilirsin üzülebilirsin sorun yok. Kadınlar erkelerin net olmasından yanadır sonu kötüde olsa.
Dönmedi
Yoluna bak o halde.
Peki
Oldu bitti işte üzülme ne yapacağın belli artık :D
Ona en son demistim sen kötü biriymissin belki ona kirilmistir
[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻
[14/10 22:12] ✨: Özürdilerim
[14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam
[14/10 22:42] Cem: Nerdesin sen ya
[14/10 22:43] ✨: Geldim
[14/10 22:47] Cem: Nasıl geldim
[14/10 22:50] Cem: Yani nerdeydin
[14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum
[14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir
[14/10 22:53] Cem: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum
[14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
[14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
Agliyacagimi biliyordum
Açık açık sor , olacaksa olur
Nasil soriyim ne diyiyim kendimi pek ifade edemem birde engelledim kizip 1 hafta oldu
İlk önce normal sohbete gir sonra yavaş yavaş konuyu aç
Engellemistim 1 hafta once kizip
Direkt ona sor
Sordum bakalim agliyicam gibi iyi seyler hissetmiyorum ve genelde hrp cikar
Ama benim icinde kapanicak tamamen
Neden arkadaşlga gectiniz peki
Ondan dolayi konu direkt evlilige gitti korktu oda
Neyden korktuki
Yazabilirsin
Ne yaziyim sizce 1 hafta oncr engellemistim kizip
Şansını dene yani, yine olmuyorsa engelle her yerden yoluna bak. 1 şans verilebilir.
Kesin bu işin sonunda ağliyicam ama benim icinde tamamen kapanicak bir konu olucak gibi
Yazdim
Ağlasan da bir sonuca bağlamış olursun
Öyle
aynen
Kendine güveni yok
Ne konuda dis gorunusu felan yerinde birde hersey tip felanda degil
İlişkiye
Bence direk sor
Nasil ifade edecegimi bilmiyorum kendimi nasil soriyim ki
şu an farzet karşında ona ne sormak istersin
Seninle 1 sene muhabbetimiz oldu bir anda karsima ciktin ve bende biranda buyuk anlam yukliyerek zamanla sana kalbimi acmak istedim beni ya ittin ya da geldin ama surekli aklimi karistirdin. Sevgili ol ya da olma fikirlerin, dusuncelerin, hislerin her sey degismis olabilir bunun icin sana kizamam ol diyede zorlamam zaten sadece bana net olmaman aklim da surekli soru isaretleri biraktı buda seni sık sık dusunmeme sebep oldu ve surekli sorguladigim seyler oldu. Bunlarin cevaplari da bir baskasin da degil sende oldugu icin sana sormak istedim. Bana karsi net olmani istiyorum benimle sevgili olmak istedigini soyleyip olmuyorsun sebebini merak ediyorum olmayabilirsin ama sebep ne merak ediyorum. Seni tutan şey ne? Benimle hic bulusmak istemedin ve benimle yan yana gelmekten kaçıniyorsun bunlarin sebebini merak ediyorum neden yani
Şimdi ona şöyle
Peki teşekkür ederim.
🙃🙃🙃
Kısacik vaktini alabilir miyim dedim donmedi hala
Cidden mi
Direkt sormadım görüldüde olmadı ama 1 saat hicmi eline telefonu almaz dönmedi daha en son ona sen kotu biriymissin diyip engellemistim
Üzüldüm kanka
Belki kirilmistir son dedigime
Bencede
Nerdesin sen ya yazdi
Evet başla
Agliyicagimi biliyordum
[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻
[14/10 22:12] ✨: Özürdilerim
[14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam
[14/10 22:42] Cem: Nerdesin sen ya
[14/10 22:43] ✨: Geldim
[14/10 22:47] Cem: Nasıl geldim
[14/10 22:50] Cem: Yani nerdeydin
[14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum
[14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir
[14/10 22:53] Cem: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum
[14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
[14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
Yazarmisin
Yazdim
Olur
Sordum
Gerci gerek kalmadi
[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻
[14/10 22:12] ✨: Özürdilerim
[14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam
[14/10 22:42] Cem: Nerdesin sen ya
[14/10 22:43] ✨: Geldim
[14/10 22:47] Cem: Nasıl geldim
[14/10 22:50] Cem: Yani nerdeydin
[14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum
[14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir
[14/10 22:53] Cem: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum
[14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻
[14/10 22:12] ✨: Özürdilerim
[14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam
[14/10 22:42] Cem: Nerdesin sen ya
[14/10 22:43] ✨: Geldim
[14/10 22:47] Cem: Nasıl geldim
[14/10 22:50] Cem: Yani nerdeydin
[14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum
[14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir
[14/10 22:53] Cem: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum
[14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
[14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
Tamam mı yazmış yine bilerek yapiyor ergen boyle kotu erkek olursa pesinden bir suri mesaj atacagimi zannetti galiba o kadat tiksindimki simdi oyle yok sayicam ki iyi ki yazdim iyi ki iste simdi bende bitti