Özellikle 30 yas ustu erkekler yazar mı sizce bunu sizlere soracagima direkt o kisiye sorsam olur mu?

Cogunluk ne derse onu yaoicam 1 sene 3 ay konustugum biri vardı bana acilmisti 1hafta sevgili kalmistik sonra arkadas kaldik ama inisli cikisli oldu benimle sevgili olmak istedigini soyleyip olmuyor bebi begeniyor guzel buluyor ama yaklasmiyor bulusmuyor ama iletişimide hic kesmedi. Gecen sevgili olsak iyi olurdu dedi kafami cok karistirdi engelledim yani sizce acik acik herseyi sorsam olur mu obur turlu hep mesgul oluyor aklim onunla
Güncellemeler
+1 yıl
Amaci cinsellik olsa bulusmak istemez mi sevse gormek istemez mi evlilik olsa yine ayni sekilde gormrk istemez mi sirf bos muhabbetinede boyle 1 sene konusur mu erkek
Özellikle 30 yas ustu erkekler yazar mı sizce bunu sizlere soracagima direkt o kisiye sorsam olur mu?
Cevapla