30 yaş ve üzeri erkekler cevap verebilir mi? Sizce bu kişi yazar mı?

2 ay önce tanıştığım, 1 ay konuştuğum biri bana ilgi gösterdi, sonra beni fazla hassas, hayatına da çok masum ve temiz bulup gitmeyi seçti. 1 ay yazmadım, o da yazmadı. Ama birkaç gün önce numaramı silmişti, sonra kaydetti. Neden yaptı bunu ve sizce yazar mı?

30 yaş ve üzeri erkekler cevap verebilir mi? Sizce bu kişi yazar mı?
Cevapla