Özellikle 25 30 yas üstu erkekler yazabilir mi? Taktiksiz dürüst sekilde gittim size boyle gelen kadin hakkinda ne dusunursunuz?

. [12/1 18:25] Gizem: Nasilsin
[12/1 18:25] Erdem: İyiyim sen
[12/1 18:26] Erdem: Nasılsın
[12/1 18:27] Gizem: Iyi
[12/1 18:27] Gizem: Napiyorsun
[12/1 18:27] Erdem: Uzaniyorum sen
[12/1 18:28] Gizem: Disardayim eve gidiyorum
[12/1 18:28] Gizem: Seni hiç goremiyorum
[12/1 18:29] Gizem: Servise biniyorum
[12/1 18:32]Gizem: Benim biraz canim sıkkın
[12/1 18:33] Gizem: Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum
[12/1 18:33] Erdem: gizem😊
[12/1 18:33] Erdem: Bı dakika
[12/1 18:33] Erdem: Lütfen
[12/1 18:36] Gizem: Annem arkadaslarim herkes beni biriyle tanistirma gorusturme pesinde kimseyi istemiyorum ben
[12/1 18:36] Erdem: Anlıyorum
[12/1 18:37] Gizem: Bir sey soylemiyicek misin
[12/1 18:37] Erdem: Yok yani neden peki
[12/1 18:38] Erdem: Neden diyorum böyle bir şey yapıyorlar
[12/1 18:40] : Evlenmem icin hayatimda biri olmasi icin işte
[12/1 18:40] Gizem: Ben istemiyorum
[12/1 18:40] Erdem: Sen ne diyorsun peki
[12/1 18:40] Gizem: Istemedigimi
[12/1 18:40] Gizem: Kimseyi
[12/1 18:41] Gizem: Benim aklim fikrim send kaldı. Yine sana geldim
[12/1 18:43] Erdem: Ben mi gizem biz oturup konusamadik bile seninle
[12/1 18:43] Gizem: Oturup konusuruz
[12/1 18:44] Erdem: Ya her zaman sorun değil ama yani böyle normal bir şekilde
[12/1 18:44] Gizem: Heyecanliydim
[12/1 18:45] Gizem: O yuzden pek konusamadim
[12/1 18:45] Gizem: O gun seninle
[12/1 18:46] Gizem: Giyiminden kusamindan sesine kadar etkilendim senden
[12/1 18:46] Erdem: Çok teşekkür ederim sende çok tatlı birisn
[12/1 18:46] Gizem: Tesekkur ederim
[12/1 18:49] Gizem: Ben sevmiyorum taktik felan her zaman net olmayi tercih ediyorum. Icimden ne geliyorsa onu soylemeyi, yapmayi tercih ediyorum. Sana karsi daha fazla uzak kalamadım dayanamadim soyledim işte bunları
[12/1 18:58] Erdem: Anladım gizem ama ben böyle anı şeyleri sevmiyorum
[12/1 19:01] : Ani degildi zaten onceden icimde olan seylerdi. Daha gel desende gelmem artik.
Özellikle 25 30 yas üstu erkekler yazabilir mi? Taktiksiz dürüst sekilde gittim size boyle gelen kadin hakkinda ne dusunursunuz?
Cevapla