32 yaşındayım. İş çevremde kimse yok. Arkadas cevrem geniş değil birileriyle tanışamıyorum yani mesela son 3 4 yıldır hiç kimseyle tabışmadım bile
Zaten 1 tane uzak mesafe ilişkim oldu hayatımda.
Nasıl yapmam lazım sürekli yalnızım. Bu hayatı yalnız yaşadım diyebilirim😀
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Birkaç sene önce söylesen iyiydi
Evlendirme programları falan vardı, onlar da yasaklandı gitti, tüh yaaa
Tüh
Spor salonuna yazıl hem biri ile tanışırsın hemde vücudun sıkılaşır toparlanır ya da şekillenir
Öncelikle iş cevrenle baslayabilirsin arkadaş edinmeye
Ya aslında sormak istediğim şey sevgiliydi
Arkadaş çevren olmazsa sevgili olayı zor. Bir de senin hareketin konuşma tarzında önemli dikkat çekmez sen biri senle konuşmak istemez bu konuda bir yakınlaşma olmaz
Evet dikkat çekmiyorum galiba. Arkadaşlarım var ama kız. Onlar da ayrı ayrı görüşüyorum. Bi yerde oturup sohbet edip geliyoruz
O zaman kendinde değişiklik yapmalısın. Pozitif enerji dolu biri olmalısın. Arkadaşlarınla hep birlikte toplanıp bulusabilirsiniz
Pozitif enerji dolu zor olurum😀😀 teşekkürler
Neden zor olursun böyle düşünme
Bilmem
Bilmediğine göre zor değil o zaman
Bazen insan cevresicgeniskesin istemiyor.
Yalnızlığa son vermek tabi ki sadece senin elinde
Kimseyi bulamadım ya
Etrafında ilgini çekecek kimse yoktur o yüzdendir ya da seni etkileyen
Yanii o da yok evet
O yüzdendir yoksa neden olmasın.
Birileriyle tanışmak için ortamında müsait olması lazım.
Hangi şehirde son bilmiyorum tabi irtsm degisikligi iyidir
Düzgünceyaklaşmak isteyen de olmuyor pek. Yıllae geçiyo bi şey değişmiyo
Büyükşehirdeyim ya
Evet düzgün yaklaşan olsa farklı olur tabi ki her şey.
Büyükşehirdeysen ve çevren yoksa insanlar sana güven vermediği icindir
Yani ben netten falan bikaç kişiyi tanımaya çalıştım da ama güvenilmez insanlardı. Niyetlerini belli ettiler
Güvenilmez olmaları kötü evet
En azından hayatına dahil etmemissin
Evet ya ne tiplerle karşılaştm bi bilsen
Tahmin etmek kolay değil aslinda
Zor değil mi dicektin
O da doğru 😄
Pek bilmediğim için kadınlara neler yazdıklarını, tahminde edemiyorum, edebiliyorumda
Ooo o kadar hızlı ki erkekler. Erkeklerden soğutuyolar😀
😄
İnanırım buna bak
Tabi ya ilk buluşma için ev diye ısrar eden. İlk günden akşam 10 sahile çağıranlar. Bel atı muhabbet yapanlar. Buluşmayınca senle upraşamam diyenler. Rol yapanlar yataga atmak için
Beyin farklı yerde çalışıyor o yuzden
Evet sorma ya yıldık
Sanssizmissin evet
Aynen😀
İbrani isteğinden de sogutuyorlar aasil
*anlaşılan
Evet evet
Hangi şehirdesin
İstanbul
İstesen yeterince sosyal olabileceğin bir şehir kesinlikle evet
Evet ama çok zamanım yok bu sene😀
Hm o kötü işte zaman yaratman. lazim
Hangi taraftarın nilmiykrum ama Kadıköy veya taksim iyi sosyal çevre yaptırır aslında
Bu sene baya yoğunum ya. İş harici de okul kurs
Eh bu sene de böyle geçecek desene
Belki kursta olur
Pek kimse yok orada ama😀 şanssızm
😄🤷♂️ yok yok sana birini bulamiycaz
Hahaha yalnız mı ölcem
De ama ne desem olmadı
Yalnız ölme tabi daha yaşayacağın çok şey var
Evet bakalım belki bize güler hayat
Güler güler
Güzel şeyleri de yaşayacaksın sonra o da bitecek maalesef
yakın yerdeysek arkadaş çevrene eklenebilirim
Bundan yeni mi şikayetçi olmaya başladın 😁 iş yerinde veya bi apartmanda karsı komsularınla günaydın iyi geceler vs diyerek yavaş yavaş topluma katılmaya başla bence
İş yerinde kimse yok. Artık çok dayanamayacak yere yeni geldim😀
Koskoca eşşek kadar kadının kendini acındırıp ağlayıp zırlaması ne kadar rezil lan
siteden birileri ile tanış
Ondan dilim yandı istemiyorum
Hobi edinerek aşabilirsiniz
Sevgildien bahsediyomdum aslında
Onun için de geçerli organizasyonlara katılarak karşılaşabilirsin
Sosyal medya?
Yaşın da geçiyor bir an önce bul birilerini
Konuşmaya başlayarak yapabilirsin düşünürsen
Tanışalım mı?
Meslek nedir tam olarak
Ne iş yapıyorsunuz evllik dusunuyonmu
Ne iş yapıyorsunuz giriskenmsin
Gşrişken değilim
Ne iş yapıyorsunuz bende oyleyim seni anliyom
Artık insan evllik veya çevre istiyir hiçmi cevrendekikerin önerdiği yok
Ya işte bazı akrabalarım durmuyor sürekl bi şeyler söylüyolar buluyolar
Ne güzel değerlendir bende 33 yaşım eczacıyim
Hmm bakalım ya kafam karıştı siz evli misinşz
Yok bekarım bende giriskenlik sorunu var isterseniz konuşalım aynı dertten iki kişi tabi isterseniz
Olur
Yazz
Gizliden çıktım
Yazcakmisiniz çıktım gizliden
Sen çevrende beğendiğin oldumu
Yaş kaç ki