Çevresi olmayan biri yalnızlığına nasıl son verebilir, birileriyle tanışabilir?

32 yaşındayım. İş çevremde kimse yok. Arkadas cevrem geniş değil birileriyle tanışamıyorum yani mesela son 3 4 yıldır hiç kimseyle tabışmadım bile

Zaten 1 tane uzak mesafe ilişkim oldu hayatımda.

Nasıl yapmam lazım sürekli yalnızım. Bu hayatı yalnız yaşadım diyebilirim😀

Çevresi olmayan biri yalnızlığına nasıl son verebilir, birileriyle tanışabilir?
Cevapla