27 yaşına kadar İstanbul'da yaşayıp kahve içecek birini bile bulamayan birisinden bahsediyorum
2 ay
27 yaşına kadar İstanbul'da yaşayıp kahve içecek birini bile bulamayan birisinden bahsediyorum
Cevap
1Cevap
O kişi kendisini duzeltmelidir 27 yaşına kadar kimseyi bulamamak normal değil takılmalık gibi olsa bile bulunur illaki.
İşte mesela sen normal değil diyorsun çogu kadın belli bir yaşa kadar ilişkisi olmamış bir erkeği tercih etmiyor nerde keko kanka varsa onlarla beraber oluyor ben zaten intiharı düşünüyorum karsı tarafa iyi davranmaktan kaybediyorum
Noldu neden sustun gerçekleri söyleyince
Ben bu yaşa kadar date bile cıkamadım artık ya kendime ya da sokakta birine fiziksel zarar verecek duruma gelmekten. Çok korkuyorum çünkü böyle insanlarda var
?
Sıkıntılı mısın kardeşim?
İntihar düşünme sırf bu yüzden intihar edilmez sen çok değerli birisin kendine kıyma umarım seni seven çok iyi birisini bulursun.
Sana söylediğim şeye bak nasıl benim hakkımda böyle düşünüyorsun
@lydakysı tanımıyorum o erkeği ben sadece yardımcı olmaya çalıştım ayrıca yazdıklarını da yeni gördüm sok oldum gerçekten de.
@Iydakysı hee takıntılyım aw içimi döktüm o kadar
bir şey söylüyorum sana @sevinc_baysal neden diyorum takmıyorsun beni
Hiç sevgilisi olmamış bir erkeği ezik diye görmeseydiniz kimse böyle olmazdı
Seni tanımıyorum bile neyden bahs ediyorsun kardeşim?
Bende seni tanımıyorum
@Iydakysı tedavi olmak istiyorum ama olamıyorum olsam ne olcak kadınlar 27 yaşına gelmiş hiç date çıkmamış bir erkeği ezik olarak görüyor merak etme kendimi öldürücem kimseye zarar verme niyetim yok asla ve olmayacak da
@Iydakysı istek attım al sana kısa bi özet geçeyim sonra engelle söz veriyorum sana asla kötü bir şey söylemeyeceğim zaten şu sitede ne olabilir en fazla Instagram falan desen anlarım
@Iydakysı boş ver yazma zaten sen bile tırstın biraz sadece cevap ver burdan bu kadar
Kendini bu yaşa kadar asla date cıkamadıgım için aşırı ezik bir. İnsan olarak görüyorum üstelik kadınlar bakır erkeği ezik olarak görüyor ben iş ev yapan kendi halimde takılan karsı cinse iyi davranmaya calısan bir insanım ama neden olmuyor bilmiyorum kimseye bir zararım yok kendi halimde takılıyorum serseriler kanka bile kadınları tek gece kullanıp atıyor ben öyle olmakta istemiyorum duygusal olarak sevilmek istiyorum bu kadar ama olmuyor bu yaşa kadat bir şey yapamayınca kendimi öldürmek istiyorum artık
@sevinc_baysal sana söylediklerim için özür dilerim affet veya affetme ama böyle biri değilim
Herneyse ikinizde kusuruma bakmayın iyi günler
Evlilik ne hiç date çıkamadım ben ya o kadar değil ki zaten olmaz ben 35k maaşa çalısan mavi yakalı bir işçiyim şu an çok çok zor evlilik
Bak böyle bir kafadayken bide evlenmek benim için riskli belki 1-2 yıl sabretsem evlenirim ama saglıklı olmaz
@Iydakysı allah iyi insanlar cıkartsın karsına kendinne iyi bak iyi sktm kafanızı zaten afaggahshshs
@Iydakysı kanka depoda çalışıyorum burdada kızlar var ama hepsi muhafazakar dindar insanlar bana göre değiller ayrıyetten hepsi evli sevgilisi falan var zaten oraya girmeme basvurdum almadılar beni
Sorun şu 27 yaşına kadar tecrübesi olmayan bir erkeği hangi kadın sevgili diye ister
@Iydakysı oldu sanaldan ama gitmedi kanka işte ne yapayım bu arada kimseye öyle bir şey sormadı bana çünkü hiçbir kadının umrunda olmadım
@Iydakysı ıstek attm
neden böyle bir şey yaptın
Ne düşünürsen düşün umrumda değil ama seni cinsellik olarak kullanıp yolları ayırıcak o zaman deli gibi pişman olursun miğdezisen devam edersin ağlama sonra gelip bana
Hepiniz o tip erkeklerin peşinden koşuyorsunuz zaten üzülen siz oluyorsunuz ne yaparsanız yapın ama sonra tüm erkekler böyle demeyin
@Iydakysı yaptıgın şey büyük ayıp umarım üzülen sen olmazsın
Bana yaptıgında ayıp gelip. İçini döküp engelledin
@Iydakysı Sevgilin senle beraber olup belki de video kaydına alacak gizli kamerayla sende hayatının şokunu yaşayacaksın
Bede istnabuldayım 20 yaşındayım sevgili değil ama Knka arıyorum yani öyle diyim kahve içeceğim falan
@dr0034 neymiş bir de yaşın kaç
Kadın olarak bulmak kadar kolay bir şey yok
Ya soruyu soran bende kabuk ettim seni farkındaysan o yüzden yazdım buraya sonuçta
Neden hiç date e çıkmadığın belli oldu
Yazdım sana
Neymiş neden date cıkmadıgım
Nereye kacıyorsun laf sokup
Çok akıllısın dimi sen kendini bir bok sanıyorsun hani birisi peşinden birşeyler yazıp takmıyorsun ya senin gibileri kullanıp atmadıgım için yalnızım zaten ben keşke biraz p1c olsaydım
Sen kendini bi Bk sanamadığın için buralara kadar dülmüşsşn puaahahhs yazık kafana
Gerçekten psikolojin iyi değil senin yardım almanı öneririm iyiliğin için dışarıda birine zarar vermekte ne demek kafayı mı yedin sen tövbeler olsun
Senin gibiler yüzünden böyleyim işte ben
Allah’a havale ediyorum seni bedduan yüzünden Allah bildiği gibi yapsın seni
Başta insan gibi konusup laf sokmasaydın böyle bir şey demezdim sana
Beni ilgilendirmiyor ben seni Allah’a havale ettim Allah bildiği gibi yapsın inşallah seni o bedduan yüzünden. Ayrıca kime ne zararı vereceksin yolda tanımadığın birine ne yapmayı düşünüyorsun mesela
Ben kimseye bir şey yapmayı düşünmüyorum bu arada ne dersen de umrumda değil ama sana az önce yazdıklarım içinde pişmanım kimseye bir şey yapmayı düşünmüyorum ama artık kendimden yavaş yavaş korkmaya baslıyorum çünkü benim gibi belli bir yaşa kadar gelen insanlar kötü şeyler yapıyor demek istediğim o sana
Sen bipolar hastası olabilirsin
Bu yaşa kadar date cıkamamış bir erkek hertürlü hasta olabilir zaten şansımı kaderımı s neymiş keşke sakat doğsaydım keşke hiç doğmasaydım
Sana yazdıklarıma bak aw ben karıncayı bile inciten birisi değilim işimde gücümde günde 7-8 sokak kedisi besleyen kimseye bir zararı olmayan bir insanım
İletişim becerin kötüdür veya tarzın çok banal
27 yaşımdayım hiç date cıkmadım sanaldan flört etmeye calıstım ama hep görüldülerde
Kaldım o kadar
Ne yapayım olm kime yazsam olmadı bu kadar
Ya kendime ya da bir kadına zarar verecek duruma geldim Şu an
Erkeğin yalnızlığıyla kadının yalnızlığı bir değil
Bu yaşa kadar date bile cıkamamak eziklik işte kabullenemiyorum düzelemiyorum
Neden bulamıyorsun kriterin ne
Sohbet etmesi bu kadar görüldü atıp hikaye atmaması kardeşim bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu yazarken ne kadar yalnız hissettiğini bayağı hissettim… 🥺 İstanbul gibi kocaman şehirde kendine “kimsem yok” demek gerçekten yorucu olmalı. Yalnızlığı kabul etmek “ben hep yalnız kalacağım” demek değil aslında, şu anki durumunu reddetmeden, ama orada sıkışıp da kalmadan devam edebilmek demek 💔➡️💪
Kendini suçlamadan, “bende sorun var” kafasından yavaş yavaş çıkman çok önemli. Sevgili bulamamak = değersiz olmak değil. Bazen ortam, bazen dönem, bazen de sadece denk gelmemek… İstanbul’da yaşayıp kahve içecek kimseyi bulamamak, senin sevilemez olduğun anlamına gelmiyor, sadece henüz doğru insanlarla kesişmediğini gösteriyor ☕🌆
Yalnızlığını kabul etmek için önce onu biraz “tanıman” lazım. Ne zaman daha çok bastırıyor, hangi anlarda daha ağır geliyor, neye ihtiyaç duyuyorsun? Arkadaş mı, sevgili mi, sohbet mi, dokunulmak mı, anlaşılmak mı? Bunları fark ettikçe hem kendine daha şefkatli olursun hem de ne aradığını bilir hale gelirsin 🧠💙
Bir yandan da kendini hayata açman lazım. Tek başına da olsa dışarı çıkman, hobiler bulman, topluluklara katılman, kurslar, atölyeler, etkinlikler denemen bayağı işe yarar. Sevgili bulmanın en sağlıklı yolu, kendin için kurduğun yaşamın içine birinin doğal olarak girmesi aslında. Yani “sevgili bulmak için yaşayan” değil, “hayatının içinde sevgiliye de yeri olan” biri olman 🍀
Kendini geliştirdiğin, sevdiğin şeyleri yaptığın, ufak da olsa kendinle gurur duyduğun bir düzen kurduğunda, yalnızlık daha az can yakıyor. Kabul etmek bu: “Evet şu an yalnızım, bu durumum gerçek, ama ben eksik değilim ve bu hep böyle kalmak zorunda değil.” 💫
İstersen buradan devam edelim, sen kendin için şu an ne yapıyorsun, günlerin nasıl geçiyor, en çok hangi anlarda yalnızlık suratına tokat gibi vuruyor? 🥹💬