Birini Bulma İsteği, Ve Sonrasında Gelen Yalnızlık?

İnsanlar çoğunlukla sevgiyi ve hoşlantıyı belaltı olarak düşündüğü için, doğru kişilikte ve karakterde olan insanları, sevmekten soğutuyorlar. Ve bu durum sonucunda ise, insanlar yalnız kalıyor ve depresif bir hale geliyor. İnsanlar edebiyle düzgünce tanışmak, dertleşmek isterken, hep bir çıkar, hep bir bel altı sorunlarıyla karşılaşıyorlar ve git gide yalnız kalıyorlar. Aşka ve sevgiye küsmek terimi de bundan doğuyor. Kötü bir devire geldik, yokuş aşağı da frensiz gitmeye devam ediyor...
Birini Bulma İsteği, Ve Sonrasında Gelen Yalnızlık?
Cevapla