Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
0
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Yalnız hissettiğinde yeni insanlarla tanışmak zor olabilir, ama birkaç önerim var: 1. Hobiler ve İlgi Alanları: İlgi duyduğun bir aktivite veya hobide gruplara katılmak, sana benzer zevklere sahip insanlarla tanışmanı sağlayabilir. Örneğin, bir kitap kulübü, dans dersi veya spor salonu gibi yerlerde sosyal çevre edinebilirsin. 2. Sosyal Etkinlikler ve Meet-up: MeetUp gibi uygulamalarda ya da yerel etkinliklerde, ortak ilgi alanlarına sahip insanlarla bir araya gelebilirsin. 3. Online Forumlar ve Gruplar: Belirli konularda konuşan gruplarda insanlarla tanışabilirsin. Bu gruplarda daha doğal ve rahat sohbetler başlatılabilir. 4. Arkadaşlarının Arkadaşları: Belki de tanıdığın kişilerin arkadaşlarıyla tanışmak daha doğal olabilir. Ortak bir tanıdık üzerinden iletişime geçmek daha kolay olabilir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Reelde olabilir
0
189 Yorumla
Soran
1 yıl
Akşama kadar çalışıyorum ve kiminle iletişime geçmeye çalışsam sapık mısın gibi ithamlar alıyorum
Yani artık ortamın iyisi de yok ki maalesef kötü içi pis olanlar her yerdeler ama mesela kütüphanelere gidebilirsin gezinti yapabilirsin ya da toplumsal etkinliklere katılabilirsin fuarlara gidebilirsin aklıma pek bir şey de gelmiyor
Varsa karakteri düzgün arkadaşların onlarla beraber uygun mekanlarda takılabilirsin arkadaşlık vasıtasıyla tanıştığın biri olur ya da davetlere git mutlaka ailenle aranı düzeltebilirsen düzelt düğünlere git misafir ziyaretlerine kendine göre bir kız görürsen belki olabilir
Ben yalnızlık nedir iyi bilirim sizi anlıyorum o sebeple. Bir şey daha sormak istiyorum mesela sıkıntılı olduğunuz zamanlarda veya çok mutlu olduğunuz vs vs duygularınızı paylaştığınız hiç birisi var mı çevrenizde
Ön yargılarım kırıldı senin sayende sen erkeksin ne de olsa istediğin gibi gezer illa birini bulursun diye düşünüyordum ama öyle kolay değilmiş hele bu zamanda kendi kafanda biri bulmak hiç kolay değil..
Ben seni 25 yaşından büyük sanıyordum ama daha çok gençsin bunu dert etme yalnız değilsin çünkü yalnızlık Allah'a mahsustur. İnsanın en iyi dostu zaten Allah'tır. Kuldan kula hayır gelmez hiçbir zaman
Memnun oldum Gökdeniz bu arada ne güzel isim ilk defa duydum ama 😅☺️ ben burada açıktan kendim hakkımda bilgi paylaşmazsam olur mu senden rica etsem? Msja geçince söylerim
Hayır estağfurullah saçmalamak ne demek eğer birbirimizi tam tanırsak ve samimiyeti artırır güven oluştursak veririm belki neden olmasın ama bu zaman ister belki o zamana dek de üzerimde aile baskısı olmaz.
Az önce bir kız yazıyordu bana takiplesiyorduk sonra bana yazdı seninle konusurken biri vardı dedi CNC operatörü maaşı iyiymiş 40 bin filan dedi bende anlamadım ne demek istedigini gecenin bu saatinde uyumayip profilime girip mesajları mi okumuş bu kız günahını almayım Allah'ım affetsin ama anlamadım gerçekten 🤷🏻♀️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yalnız hissettiğinde yeni insanlarla tanışmak zor olabilir, ama birkaç önerim var:
1. Hobiler ve İlgi Alanları: İlgi duyduğun bir aktivite veya hobide gruplara katılmak, sana benzer zevklere sahip insanlarla tanışmanı sağlayabilir. Örneğin, bir kitap kulübü, dans dersi veya spor salonu gibi yerlerde sosyal çevre edinebilirsin.
2. Sosyal Etkinlikler ve Meet-up: MeetUp gibi uygulamalarda ya da yerel etkinliklerde, ortak ilgi alanlarına sahip insanlarla bir araya gelebilirsin.
3. Online Forumlar ve Gruplar: Belirli konularda konuşan gruplarda insanlarla tanışabilirsin. Bu gruplarda daha doğal ve rahat sohbetler başlatılabilir.
4. Arkadaşlarının Arkadaşları: Belki de tanıdığın kişilerin arkadaşlarıyla tanışmak daha doğal olabilir. Ortak bir tanıdık üzerinden iletişime geçmek daha kolay olabilir.
Reelde olabilir
Akşama kadar çalışıyorum ve kiminle iletişime geçmeye çalışsam sapık mısın gibi ithamlar alıyorum
Buarada hangi ortamlarda daha kolay tanışma süreci edinilebilir
Belki de konuşma şekliniz kendinizi ifade edişiniz beden diliniz karşı taraftan yanlış anlaşılıyordur
Sizi de anlıyorum peki aileniz yardımcı olabilir mi size
Hayır selam nasılsın vs diye sohbete giriş yapmaya çalışıyorum ama aldığım tepkiler çok ters
Ailem ile ayrıyım yardımcı olmak istemezler
Anladım..
Belki de selam verecek başka insanlara yönelmelisin. Mesela daha ağırbaşlı gelişmiş biri
Kimin nasıl olduğunu anlamak zor kimisi bir şey yapmadığın halde saldırdı diyerek para koparmaya da çalışıyor
Ne kadar iğrenç olmuş bu insanlık! O halde insanları bir süre incele gözlemle bu şekilde tanımaya çalış.
Nasıl ortamlarda iyi kişilikler bulunabilir peki bilgin var mı
Yani artık ortamın iyisi de yok ki maalesef kötü içi pis olanlar her yerdeler ama mesela kütüphanelere gidebilirsin gezinti yapabilirsin ya da toplumsal etkinliklere katılabilirsin fuarlara gidebilirsin aklıma pek bir şey de gelmiyor
Kurslara git mesela
Normalde sosyal biri misindir iş yoğunluğun var anladığım kadarıyla?
Evet çalışıyorum ama yaklaşık son 1 yıldır askere gittim vs baya bir içe kapanık olduk uzaklaştım
Varsa karakteri düzgün arkadaşların onlarla beraber uygun mekanlarda takılabilirsin arkadaşlık vasıtasıyla tanıştığın biri olur
ya da davetlere git mutlaka ailenle aranı düzeltebilirsen düzelt düğünlere git misafir ziyaretlerine kendine göre bir kız görürsen belki olabilir
Anlıyorum
Çalıştığın işin yalnızca erkeklerle alakalı mı
Bu arada özür dilerim ben yanlış anladım galiba sizi
Yani hepsi alkolik ve madde bağımlısı çok takılmıyorum onlarla da
Evet sanayide çalıştığım için kadın bulunmaz pek
Ne konuda yanlış anladığını düşünüyorsun
Ciddi misin bitir arkadaşlığını madde bağımlısı ne demek.
O yüzden baya kötü durumlar mevcut tek takılıyorum hep
Soruyu tekrar okudum ve arkadaş arıyormuşsunuz ben hayat arkadaşı aradığınızı zannettim 🤦🏻♀️
Aslında oda var
İyi yapıyorsun
Tekde olmuyor bazen kıskanıyorum ya herkesin bir takıldığı grubu var falan
Sanırım senin için en iyi olabilecek şey kendini geliştirmeye yönelmek belki bu yönelim hayatına yeni insanlar katacak. Kurslara gitmek felan
Hım anlıyorum seni ama dert etme inşallah yeni güzel ve daimi arkadaşlıklar kurabilirsin sakıncası yoksa kaç yaşındasın
Ne yönden gelişmeliyim ki
20 yaşındayım
Ben yalnızlık nedir iyi bilirim sizi anlıyorum o sebeple. Bir şey daha sormak istiyorum mesela sıkıntılı olduğunuz zamanlarda veya çok mutlu olduğunuz vs vs duygularınızı paylaştığınız hiç birisi var mı çevrenizde
Hayır yok genelde kafasına bile takmadı kimse beni
Yanlış anlamanı istemem mesela bu dil olabilir diksiyon olabilir okumak olabilir falan
Böyle diyince sorun bende değil gibi geliyor
Ama bu kadar olmaz ki çevrenizde hiç mi duyarlı insan olmaz üzüldüm valla.
Kendinde mi sorun buluyosun
Hayat ne desem boş çevreden kaynaklı herhalde
Hayır insanlarda
Normalde kişiliğin nasıl çekingen misindir kalabalık ortamları mı seversin ve yalnızlık seni çok bunaltıyor mu
Ön yargılarım kırıldı senin sayende sen erkeksin ne de olsa istediğin gibi gezer illa birini bulursun diye düşünüyordum ama öyle kolay değilmiş hele bu zamanda kendi kafanda biri bulmak hiç kolay değil..
Evet çekingenim çok kalabalık ortamları sevmem ya bunaltıyor bir müddet sonra
Öyle karaktersizleri var evet ama ben onlardan değilim kalp kırmayı vs sevmem onlar eğlenmesinde takılırlar hep
Askerde de arkadaş edinmedin değil mi
Yani anlattıklarına bakılırsa zararsız iyi niyetli birisin ama keşfedilmemişsin henüz
Peki son seçenek sanalda arkadaşlık kurma fikri nasıl geliyor sana?😅 var mı sanal arkadaşların
Edindim ama onlarda farklı çıkmadı kötülükleri yok ama zorla kullanım ile başlatabilirlerdi yani
Zorla kullanım ile başlatabilirlerdi kısmını anlayamadım da
Burcun ne senin
Denedim ama olmadı ne yalan söyleyim sen ilk olabilirsin o kadar takipçim var hiçbiri ne yazdı nede cevap verdi
Yani psikolojileri çok sağlam değildi sohbetlerinde içeceğe karıştırma gibi söylemleri vardı
Boğa burcuyum
Anladım
Mayısta mı 20 olacaksın önce ki sene mi girdin 20 yaşına
21 olacağım
Ben seni 25 yaşından büyük sanıyordum ama daha çok gençsin bunu dert etme yalnız değilsin çünkü yalnızlık Allah'a mahsustur. İnsanın en iyi dostu zaten Allah'tır. Kuldan kula hayır gelmez hiçbir zaman
Bende temmuzda 20 olacağım inşallah
Burcum yengeç
Öyle ama konuşacak birisini arıyor insan
Benimle tanışmak ister miydin peki
O zaman istersen artık konuşacak biri olarak ben hayatına girebilirim rızan var ise
İsterim 😊
Rıza ne demek canımdan çok isterim
Yok o kadar değil 😅 teşekkürler ☺️
Buarada burayı herkes görebiliyor mu yazılanları
Soruyu görenler evet ama profiline girenler görmez
Mesaj yeri yok mu oradan devam etsen ister misin bilmiyorum ama isim vs vereceğimiz için sorun olmasın diye düşündüm
Sen burada yeni misin?
Güzel düşünmüşsün o halde şöyle yap , ben dışında herkesin yorumunu kaldır. Üç nokta dan bunu görmek istemiyorum yazısıyla
Yaptım ama yeni kişiler görebilir sanırım
Benimde puanım düşük o sebeple hesabı gizliye alamıyorum zaten iki üç takipçi var onları da çıkarayım şimdi göremezler
Yeni kişilerin görmesi biraz zor çünkü soruyu beş saat önce paylaştın ve her dakika on tane soru paylaşılıyor en az
Kusura bakma yazdım ama mesajım gelmemiş evet ilk defa kullanıyorum burayı
Güzelmiş o özellik
Yok estağfurullah sorun değil
Onu anladım da beni ekl. eyen sen misin G****** isimli
Evet o benim
İyiymiş bakalım 😊
Senin sabah işin yok mu geç oldu bak
CnC makinasına bakıyorum dükkan yakın beni düşündüğün için teşekkür ederim ☺️
Hiç anlamıyorum ya sanayi işlerinden. 😂 Rica ederim ne demek.
Sanayi tam bir bataklık ya bu benzetme çok uygun olur
Aaa neden ki bu arada zor iş Allah yardım etsin
İşler kesat ve ekmek parası kazanmak zorundasın her müşteri makul fiyat istiyor vs baya bir zor
Teşekkür ederim 🤩
Benim adım Gökdeniz Gaziantep’te yaşıyorum
Anladım :/
Memnun oldum Gökdeniz bu arada ne güzel isim ilk defa duydum ama 😅☺️ ben burada açıktan kendim hakkımda bilgi paylaşmazsam olur mu senden rica etsem? Msja geçince söylerim
Bende memnun oldum ☺️ teşekkür ederim
İnstagramdan tanışalım diyeceğim de imkansız sanırım istemezsin
Benim Instagram yok Gökdeniz sosyal medya kullanmıyorum sadece KS var watsap var 😅😂
Rica ederim
Whatsapp için de erken sanırım en azından daha iyi tanışana kadar olması gerektiği gibi 🙃
Tabiki öyle zaten onu hayatta veremem ,😅
Instagram kullanmak benim için riskli Gökdeniz.
Neden ki çok yazan oluyor diye mi
Özür dilerim saçmaladıysam ama iyice tanışsak bile mi numaranı veremezsin
Hayır tabiki kim bana yazacak hıc takipçim bile olmaz, ailem izin vermiyor sosyal medyaya
Bu siteyi uygulama üzerinden güç bela kullanıyorum
Hayır estağfurullah saçmalamak ne demek eğer birbirimizi tam tanırsak ve samimiyeti artırır güven oluştursak veririm belki neden olmasın ama bu zaman ister belki o zamana dek de üzerimde aile baskısı olmaz.
Sosyal medya saçmalık oldu iyice bende kapatmayı düşünüyorum aslında ama çoğu kişi orada ekli ne yapsam bilmiyorum açıkçası
Ailenin sana değer vermesini kıskandım ne güzel ya
Bütün samimiyetimle söylüyorum bana şimdiden çok iyi gelmeye başladın
Aaaaa ne dedin sen öyle içim burkuldu
Bence de insanları bozan bu sosyal medya oldu zaten ama çevrenden ekleştiğin insanlar varsa kapatma dursun çok sık da kullanma
Teşekkür ederim Gökdeniz bunu duymak beni sevindirdi ☺️.
Ailenle mi yaşıyorsun ayrı mısın?
Senin için güzel mutlu olmanı isterim ben alışkınım bu tür durumlara
Doğru söylüyorsun gerçekten öyle ve uygulamayı silsem daha iyi olur
Rica ederim ben sana nasıl hitap etmeliyim ne dememi istersin
Ailemle yaşıyorum ama denk gelmiyoruz yani eve geldiğim zaman genelde uyuya kalıyorum
Anladımm
Senin için güzel mutlu olmanı isterim ben alışkınım bu tür durumlara
Cansın ama üzülme üzme kendini
Benim adım Zeynep
Şaka yapmıyorum şu an sayende üzülemiyorum bile sende cansın 🌹
Az önce bir kız yazıyordu bana takiplesiyorduk sonra bana yazdı seninle konusurken biri vardı dedi CNC operatörü maaşı iyiymiş 40 bin filan dedi bende anlamadım ne demek istedigini gecenin bu saatinde uyumayip profilime girip mesajları mi okumuş bu kız günahını almayım Allah'ım affetsin ama anlamadım gerçekten 🤷🏻♀️
Tekrardan memnun oldum Zeynep ismin çok güzel bence
Yaa teşekkür ederim 😅☺️☺️💌
Evet mesleğimden bahsetmiş maaşı iyidir
Bende tekrar memnun oldum Gökdeniz
Yani durup dururken dedi üniversite hakkında konuşuyorduk oysa bölümüm konusunda düşünüyorum dedi
Bide sen nerden biliyorsun ki bu saatte aktif olduğumu da yazıyorsun 😅😅 kızı çıkardım takipten inşallah yanlış anlamaz beni darılmaz umarım.
Oda mı CnC okuyor yani
Tanıdığın mıydı kırılmaz diye düşünüyorum
Bir gün oluyor tanışalı dün geceye kadar konuştuk
Senin uykun yok mu
İyi biri ise bir şey olmazdı belki
şu an biraz ağırlık Çöktü ama seninle konuşmayı bırakasım gelmiyor 🥹
Bilmiyorum valla şimdi sabaha kadar düşüneceğim galiba... Dur şimdi ona yazayım bir bahane ile
Gerekirse bende özür dilerim
Zeynep seninle konuşmayı bırakasım gelmiyor ama bayılmak üzereyim 🫥
Hayır sen neden özür diliyorsun
Aaa o zaman yat uyu hemen
Yazamazsam küsme lütfen yarın öğle yemeği sonrası hemen yazacağım sana
Yarın devam ederiz inşallah 😊👍🏻tatlı uykular benimde gözlerim kapanıyor zaten
Sana küsmemesi için özür dilerim ya kötü hissetme yeter ki
İyi geceler tatlı rüyalar ☺️🌙
İstediğin zaman yaz benim için hiç sorun değil küsmek nedir ayol
İyi geceleeer 💫
Ben geldimmm 🤩
hoş geldin Gökdeniz nasılsın 😊
İyiyim Zeynep sen nasılsın ☺️
İyiyim şükür olsun 😌
İyi olmana sevindim, nasıl gidiyor
Yalan söyleyemiycem dünden beri iyi oldum ya seninle tanışmak çok iyi geldi bana
Allah iyilik versin kötü olma hiç
İşten çıkmaya hazırlık yapıyorum yavaştan sen neler yapıyorsun
Bana da çok iyi geldi seni tanımak teşekkür ederim 😊
Dilerim inşallah ilerleyen zamanlarda sohbetimiz devam ederse daha çok memnun kalırız.
Valla temizlik yapıyordum bitmeyecek sandım bitti çok şükür şimdi oturdum öyle yoruldum
İnşallah devam eder gerçekten şimdiden çok iyi geliyorsun bana
Kolay gelsin çok yorma kendini dinlen 💐
Çok sağol Gökdeniz
Dinleniyorum da bir duş alıp kendime geleyim üstüm başım toz telefonun şarjı da 2 sana sonra yazsam olur mu?
Zeynep rahatsız oluyor musun iltifatlarımdan dolayı
Sen nasıl istersen beklerim ben 😉
Rahatsız olmuyorum sadece fazla etmezsen iyi olur 😊
Özür dileyerek soruyorum hoşlanmıyor musun iltifatdan
Hayır özür dileme lütfen aksine çok hoşuma gider 😅
O zaman etmeme izin verir misin bence iltifatı çok hak ediyorsun
Allah Allah bir şey de yapmadım oysa.. peki 😅😅👍🏻
Çok teşekkür ederimmm aşırı mutlu oldum şu an 🤩
Haha bende 😅☺️
Hadi ben kaçtım görüşürüz 💫
Maşallah 166 mesaj oldu😂
Görüşürüz sabırla bekliyorum seni 🫴🌹
Maşallah nazar değmesin 🧿
Maşallah maşallah 😂
Hoşgeldinn 👸
Hoş buldum 😂
Nasılsın bakalım
Günün nasıldı
Sayende iyiyim sen nasılsın iyisindir umarım
Yanlış yere yazdın 😂
Bugün benim için zor geçti nedense sakindi bugün senin günün nasıl geçti
Bende iyiyim ya😊😊
Düzelttim 😅
Bu arada güncellemeyi mesajını sildigin kişiler göremezler bende sana sildirttim herkesin yorumunu kusuruma bakma
Sen şimdi işte misin evde misin
Estağfrullah senden değerli değil de şimdi onlar harici herkes görebiliyor mu burayı yani
şu an evdeyim 6’da çıkıyorum işten
Evet maalesef herkes görebilir
Sorun öne çıkan sorulara eklenmedi ise veya süper soru seçilmedi ise secilmemis zaten
Sende çok değerlisin 😊😊
Anladım kaç saat çalışıyorsun peki
Galiba eklenmemiş pek yazan olmadı
İyiki sen 👸🫴🌹
10 saat çalışıyorum