Soğuduğu için ayrılan sevgilimin pişman olması için ne yapabilirim?

Evet arkadaşlar bu sabah bana yazdı ayrılmak istiyorum diye bende nedenini sordum oda soğdum dedi bende neden dedim çok kavga ediyorum daha yeni başladık iki ay olmuştu. Çok üstüne gitmiştim onun bu aralar ve onu güvenmediğini hissettirmişim ve bana güvenmiyorsan ben yapamam demişti. Ve uzak mesafe ilk defa yapıyorum dedi çok zorlanıyorum dedi. Ben onu bekliyordum ama arkadaşlar sevseydi böyle hemen bir kalemde silmezdi. Çok kötü oldum çünkü aşık oldum galiba kendimi baya kötü hissediyorum. Kötü bitmedi ama bilmiyorum annesiyle yazıştık az biraz ara verin birbiriniz dedi. Arkadaşlar sizce pişman olup döner mı çünkü ben çok durdurmaya çalıştım çok güzel şeyler söyledim biraz vicdan yapsın diye. Siz ne düşünüyorsunuz?

Soğuduğu için ayrılan sevgilimin pişman olması için ne yapabilirim?
Cevapla