Sevgilimle ayrılıp tekrar barıştım ama sanırım soğukluk girdi. Ne yapabilirim?

Erkek arkadaşımla bazı problemler nedeniyle ayrıldık 1 hafta sonra dayanamayıp geri barıştık eski alışkanlıkları yok örneğin ortam içinde elimi tutmuyor eskisi kadar kısıtlamıyor merak etmiyor ama hâlâ çok kıskanıyor ailesi arkadaşları herkes birlikte olduğumuzu biliyor ve bizi destekliyor beni sevdiğini biliyorum ama araya soğukluk girmesini istemiyorum ne yapmalıyım?

Sevgilimle ayrılıp tekrar barıştım ama sanırım soğukluk girdi. Ne yapabilirim?
Cevapla