Sevgilimden çok soğudum ama ayrılarak onu üzmek istemiyorum?

24 yaşındayım ve olursa ciddi ilişkim olur evlenirim bundan sonrada diyerek başlamıştım çok iyi bir insan uzman çavuş kendisi ailesiyle tanıştırtı profil resimlerine ikimizi koydu falan ama ben şu an yeni mezun oldum kpss çalışmak istiyorum soğuma nedenlerimde cimri olması çok paranın lafını yaptığını yakaladım ve evleneceğim kişinin kesinlikle o olmadığına karar verdim peki ben nasıl ayrılırım?
Sevgilimden çok soğudum ama ayrılarak onu üzmek istemiyorum?
Cevapla