Sevgilimin soğuduğunu düşünüp ara verelim dedim, pişmanım. Ne yapayım?

Eskiden 1 ay cikmistik aldattigindan dolayi ayrilmistim ama hâlâ cok sevdigimden dolayi ona bir sans vermek istedim. Onu engelledigimde cogu zaman bana yazmis ama engelledigim icin gorememisim engelini actigim siralar bana yazdi yaklasik 2 hafta once falan sonra ben onu affettim baristik her sey guzel gidiyodu bana birden soguk davranmaya basladi yani o tur sogukluklar degil tabii telefonuna beyaz kalpken ismimle kaydetmis ve eskiden ne yasandigini biraz zaman gecince anlaticam dedi zamana birak falan dedi ben bayagi bi israr ettim ama soylemedi simdi de bunlarin uzerine ara verelim dedim uzun bir paragraf yazdim akisina birakalim dedi su an cok pismanim ne yapmaliyim

Sevgilimin soğuduğunu düşünüp ara verelim dedim, pişmanım. Ne yapayım?
Cevapla