Sevgilimi terk ettim pişman oldum döndüm ama şimdide çok soğuk tekrar döndüğümede pişman oldum ya napıcam?

Arkadaşlar çok güzel bir ilişkim vardi neyse kıskançlık yüzünden terk ettim çünkü aldatıyo zannettim yanlış anlamışım bir kaç güne döndüm barıştık yüzyüze, gayet iyiydik neyse sonrasında eve geçtim ve ne mesaj ne arama hiçbişey yok üzüldüm tabi ki kendisi baya kıskanç sahiplenen aşırı manyak bir insandır neyse yazdım soğuk soğuk konuştu filan iki gün direndim üstüne gittim sonra bende soğudum yazmadim işte bir iki gün filan konuşmadık sonrada bugün yazdim fotoğraf attim mavi tik yapip birakmiş instagramdanda engelini kaldirmamis bende kaldirmadim bu şahıs telefonda çok farklı mesajda çok farklı ama telefonla arayamıyorum 1000 dakikamı tüketim gıybetten çaresizim napıcam
Sevgilimi terk ettim pişman oldum döndüm ama şimdide çok soğuk tekrar döndüğümede pişman oldum ya napıcam?
Cevapla