6 yıllık ilişkimiz vardı, 1 hafta önce kendisi ayrıldı. Tekrar konuşmak istiyor, ne diyeyim?

6 yıllık ilişkimiz vardı 1 hafta oldu ayrılalı kendisi ayrıldı tekrar konuşmak istiyor ne diyeyim?

6 yıllık ilişkimiz vardı, 1 hafta önce kendisi ayrıldı. Tekrar konuşmak istiyor, ne diyeyim?
Cevapla