2 yıllık ilişkimizde benden kaynaklı çıkan tartışmalardan, onu değersiz hissettirdiğimi düşünerek 2 defa kısa süreli ayrılıklar yaşayıp ona olan sevgimi ilgimi ifade ettikten sonra barışmıştık. Stresli döneminde yaşadığımız tartışmalardan, onu anlamadığımı düşünüp bana olan güveninin bittiğini söyledi. Bu defa benden vazgeçmeye öyle kararlı ve kendini hazırlamış durumdaydı ki. Ağladım, karşısına çıktım, pişmanlığımı gösterdim, bir deftere bu süreçte 2 yıldır onunla paylaşmadığım hikayemi ailemi vs hep anlattım bana güven dedim olmadı. Tüm bunlar için geç olduğunu söyledi, verdiğim hediyeleri kaldırdı, konuşmak için hazırlan dedi 3 hafta önce buluştuk. Yaptığım hataları sayıp değişmeyeceğini düşünüyorum diyerek ayrılmak istediğini söyledi. Bana artık dönmeyeceğini kesin dille söyledi, umut yok dedi. Whatsapp mesajlarını sileceğim sana da tavsiyem durumu atlatman için silmek olur diye tavsiye bile verdi. O kadar vazgeçmiş durumda halbuki ilişkimiz süresince beni seven bana değer veren sevgisinin çok güzel ve özel olduğunu düşündüğüm gördüğüm kişi düzelmeyecek telafisi olmayacak diye bıraktı. Bana olan sevgisinin tamamen bittiğini düşünmüyorum, ama o benden vazgeçmeyi unutmayı seçti. Bunu kabul edemiyorum, onu yeniden kazanmayı çok istiyorum. 3 haftadır iletişim kurmadım bir değişiklik yok, instagramda hala engelliyim. Ne yapabilirim, ben böyle bizi unutup vazgeçmesini izlemek istemiyorum.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence seni istemiyor çok zorlama zaman kaybedersin
Ne olur böyle demeyin ben onu çok seviyorum, onu kaybetmek istemiyorum. Onu kazanmak istiyorum bir yol arıyorum lütfen anlayın beni lütfen
olayı uzun uzun okumadım ama hata senden kaynaklıysa ve birbirinizi çok kırdıysanız önce sor istiyor mu seni sonra düzelteceğin şeyleri düzelt
İşte bunu konuştuk, ona düzeltebilirim dedim. Bir şansımız daha var dedim, özür diledim pişmanlığımı gösterdim olmadı. Artık geç olduğunu söyledi.
o zaman sal
Ben kaybetmek değil onu geri kazanmayı istiyorum ama gerçekten hiç mi yolu yok. Ben çok üzgünüm
bir şekilde tamam dedirtsende sonrasında yine patlak verir
ben o yüzden hata ve yanlıştan uzak dururum
Şöyle daha önce de 2 kere kısa süreli ayrılıklar yaşadık. Ona göre bana çok şans verdiğini ve düzelmediğini bir şeylerin düzelmeyeceğinden emin konuştu. Halbuki gerçekten anladım artık yaptığım hataların çoğunu bırakmıştım bile. Kendimi de açtım artık hikayemi anlattım her şeyi yazdım ona. Ben kendimi aşamadığımdan problemler çıkıyordu onu anlayamıyordum kendimi anlatamıyordum. Ama artık geç dedi daha önce anlayacaktın dedi. Ama ben bu sefer gerçekten inanıyorum, çözmeyi çok istiyordum kendimi buna hazırlarken o ayrılıkla geldi bana. Ben böyle olsun istemiyorum ki, bir umut olsa cidden nasıl geri vazgeçer bu karardan ben bi şey yapabilir miyim?
yani şimdi herkesin kendine göre bir çizgisi vardır ama sevgiye gelince konu severek bu hale getirmek olmaz senden beklediği bir şey var mı düzelteceğini düşündüğün? ne yapsan ona 10 adım gitmiş olursun
Bana empati yoksunu olduğumu onu anlamadığımı söylemişti. Sınav döneminde o tartışmaları boş yere tripleri çıkarmazdım, onu anlamadım ben. Bu tartışmalardan olumsuz etkilenip belirli kötü geçen sınavları ve kaldığı derslerden bana da sorumluluk çıkartıyor ve bunların geriye dönüşü telafisi olmayacak diye bana geçmişi göz ardı edemem sana kızgınlığım çok diyor. Zaten bu sebepten uzaklaşmıştı benden kalan sınav sürecinde yanımda olmamı hiçbir şekilde istemedi ve süreç bitince de ayrılıkla geldi. Ona göre bunun telafisi yok ve bana bakınca hayal kırıklığı görüyor. Zamanla unutulur bunlar kalmayacak hayatımızda vs her ne kadar desem de kendisinin unutmayacağını bana bunlarla öfke ve kızgınlık duyduğunu söyledi. Ailemi zamanında anlatmamış olmamı, herhangi bir gelişme gösterilmediğini de yakınıyordu. Bunun için deftere hikayemi yazdım her şeyi ama artık geç dedi 2 yılda niye anlatmadın problemlerin çoğunu yaşamazdık dedi
Bir de dik kafalı olduğumdan yakınıyordu. Ona göre onun dediklerini dinlemiyorum ve kendi bildiğimi okuyorum sürekli. Evime gelme dedi, ben çok kötü hissettiğimde pişmanlığımı göstermek için gittim ağlamıştım. Ona göre onun dediklerini hiç sayıyorum. Dinlemiyorum. Ayrılık konuşmasında da yine rahatsız edeceksin beni eminim dedi ama gitmedim evine aramadım buna şaşırmıştır. Ayrılık konuşmasından 3 gün sonra kütüphane çevresine gelip beni yoklamıştı çünkü geçerken görmüştüm o gördüğüm bir daha iletişim vs kurmadı hiç
yani dediğim gibi sevgisi olsa hayır diyemez 2sene uzun bir zaman haliyle çok yormuş olmalı aranızdaki problemlerin ne kadar sık yaşandığını bilmiyorum ama size şunu söyleyim hiçbir zaman pişman oalcağınız şeyleri yapmayın yani şöyle söleyim en kötü karar kararszılıktan iyidir biarz geç kalmışsın bu olayda net şekilde konusuoyrsa hiç seviyorum ediyorum demiyorsa bitmiş
Wpden mesaj atarsam engellerim dedi ona göre ben onu hiçe sayıp tersini yapmaya devam edecektim yazmadım hiçbir şey, aramadım, evine gitmedim düşündüğünün aksi oluyor şu an aslında ama onda da bir tepki yok hiçbir şekilde. İnstagramı önceden engellemişti hala engelli açmıyor engeli. Bir de spotify var bilmiyorum orada beni hala takipte ben de onu takip ediyorum. Engelledim die mi biliyor acaba ya da çıkardım diye hiç bakmıyor mu bilmiyorum. Öyle bu süreçte yaptığı bir tepki yok
yani düzelteceğim dediğin zaman seviyorum şöyle böyle kelimeler kullanmadıysa hiç dediğim gibi bitirmiş kafasında
Soğuduğunu ve sevgisinin azaldığını söyledi. Ayrılırken ona sarılıp sevdiğimi söyledim ben diyemem dedi bunu. Sarıldık uzunca, sonra el ele tutuşup duygusal bir şekilde konuştuk onun sevgisinin ne kadar güzel olduğunu bana ama değerini bilemediğimi vs üzgün olduğumu. Gerçekten ben onu kazanmayı yeniden çok istiyorum. Bitti mi sevgisi, ben onu kazanmak istiyorum
Evet kafasında kesin bitirmiş, benden vazgeçmiş durumdaydı. Ama ben onu geri kazanmak istiyorum işte hiç mi yolu yok
üzgünüm ama geçmiş zaman ekiyle konuşuyor ve kesin olarak sana sevmediğini soğuduğunu söylemiş sende uzatma bence hiç yolu ölmüş birini geri getiremezsin o mantıkta düşün seviyor olsa geri dönerdi zaten herkes eşit sevmez oda bu kadar sevmiş daha çok sevmesi için sebep vermemişsin bitmiş hemen
Kimisi sessiz kalın elbet döner diye söyleyeler oluyor. Bense umut etmeyi bırakmadan bu sessizliği ölçmeye çalışıyorum. Neden böyle diyorlar bizim için hiç şans olmaz mı? Ben onu kaybetmek istemiyorum, bunun düşüncesi bana çok acı veriyor. Ben geri kazanmak istiyorum onu çok seviyorum
keşke herkes senin gibi olsa ya da karşındakine hiç böyle ızdırap olmasaydın
Ben ona bize iyi gelmek istiyorum artık ve bunu yapabileceğime de eminim. Ona da dedim hiç hata olmayacak diye. Ama bana dediği hataya tamam yer yok ama geçmişi artık göz ardı edemem dedi, onu anlamayıp da boş sebeplerle yaşattığım trip ve tartışmaların altında kalıyorum şu an. Tüm her şeyi anlayıp yola koyacakken zamansızlıktan yapamamış olmak ona kendimi açamamış olmak kötü yapıyor beni. Ben bu şekilde bittiğini kabul edemiyorum, hiç mi oluru olmaz bu durumun?
kabul etmen gerekiyor hiç oluru yok
Böyle söylemeyin lütfen. Ben çok üzgünüm, bir çözüm yolu arıyorum. Onu çok seviyorum
bende zaten bir çözüm vermek için yazdım ama söylediklerine göre bir çözüm olmadığını görüyorum elbet sevdiğin için pişman olduğun içn kabullenmek istemediğin için böyle pişmanlık lanet gibi bir şey
Peki neden insanlar belli bir süre geçmesi lazım diyorlar. Bizim için de geçerli olmaz mı bu? İkimiz de birbirimizin ilk sevgilileriyiz aynı zamanda. Kimisi o yazana kadar iletişime geçme diyor, kimi yrde belli bir süre geçince konuşulabilir iletişime geçer diye. Bu sürenin hiç mi önemi yok, onda bir şeyleri düşündürtemez mi ben bir yol bulmaya çalışıyorum
yani fazla ısrar zaten olumlu etki etmez
fazla zorlamada güzel bir sonuca vardırmaz
sana yazmıyorsa ulaşmıyorsa ve son dediği şey duygularının soğuduğu yöndeyse hiçbir şey istemiyorsa yapacak bir şey kalmamış demektir
kabullenmen senin yararına
Ben bu dediğinizi yapamam işte, bizi bitiremem ben onu yeniden kazanmak istiyorum. Bir ay geçtikten sonra iletişime geçsem erkekler bunu nasıl düşünüyor. Arkadaşlarım tamamen cebe girersin hiç iyi olmaz onu havalandırırsın diyorlar. Erkekler gerçekten nasıl düşünüyor bu süreci? Bizim ilişkimizde cepte vs ilgi avı gibi durumları yoktu ki. Ben onun güzel ilgisini hep alıyodum. Son dönemde bile suratımı assam o ciddiye alıp her şeyi sorup çözmeye çalışıyordu. Beni mimiklerime kadar hep izleyen takip eden soran birisi, bana hiçbir şey hissetmediğini düşünmüyorum. Bilmiyorum niye vazgeçti böyle, ben onu kazanmak istiyorum
valla ben bile daraldım şuanda net sonuç istiyorsan o zaman şöyle yap
git yüz yüze konuş en çok istediği bir şey varsa yapmanı istediği o şekilde çık karşısına seviyorsan gel de ben inanmıyorum yüzüme söyle de olsun bitsin ama sonucun ne olursa olsun kabullen 1ay sonrası yok bu işin adam istemedğini vurgulamış bitirmiş kafasında zaten açıkça belli sen inanmasanda kabullenemesende bu iş böyle en fazla kendini yorarsın karşı tarafıda kızdırırsın başka bir şey olmaz
karar verebildin mi
Bir süre daha bekleyeceğim. İşte bu süreçte farklılıklar üzerine videolar çok izledim bir şeyleri geliştirmek değiştirmek gibi. Mesela instagram da aktif değildim aktif olmaya başlamak gibi hikayeler sürekli atacağım başladım ve güzel fotolar çekip de koyuyum diyorum bir iki tane ara ara tabi. Bana instagram da zaten aktif değilsin diyip engeli açmaya gerek görmemişti. Ve o çok aktifkullanıyorne biliyim merak etsin Bi şeylerin değiştiğinigörsün istiyorum. Bir de fotoğrafçılık la ilgilisayfa açmak istiyorum. Çektiğim çevre doğa fotoları var böyle amatör sayfa gibi. Aklımda bunlar var Bi uygulayıp bunları bekleyeceğim bakalım böyle tavsiyeler veriliyor aslında iyi bir imaj kurmakla ilgili. Bunların etkisi nasıl olur, bu tarz tavsiyeler veriliyor hep baktım sosyal medyayı iyi kullanmakla ilgili
takip etsene bi